انواع دریچه هوا + عکس

انواع دریچه هوا + عکس

زامروزه با پیشرفت صنعت تهویه مطبوع، شاهد روی کار آمدن ملزومات جدید و بسیار کاربردی همچون دریچه های تنظیم هوای متنوع دیواری، سقفی، دریچه هایی خطی و شیاردار برای بازدید تاسیسات و… می باشیم. دریچه های تنظیم هوا در انتهای کانال کشی نصب می شود و با کمک پره هایی که روی آن تعبیه شده قادر به تنظیم جهت هوا می باشد. با توجه به محل نصب، جنس و شکل ظارهی به مدل های زیادی تقسیم می شوند. برخی از دریچه هایی بازدید که به منظور پوشاندن تجهیزات و لوله های تاسیسات نصب می شوند دارای شیار برای گردش بهتر هوا می باشد. در ادامه این مطلب ضمن معرفی شرکت تهویه نو آستیاک، تولید کننده انواع دریچه تنظیم هوا، تصاویری از انواع دریچه ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

دریچه تنظیم هوا ساخت شرکت تهویه نو

شرکت تهویه نو، یکی از بزرگترین شرکت های کانال سازی و سازنده انواع دریچه من جمله دریچه گریل، دریچه خطی 35 و 0 درجه آلومینیومی، مشبک، دریچه کولر، دریچه اسلات ، انواع دریچه گرد سقفی و جت نازل، دریچه سقفی چهارطرفه، دریچه های دمپردار، دریچه پلاستیکی سونایی، انواع دریچه بازدید شیر آلات و دسترسی فنکوئل، دریچه  فن کوئل، انواع دریچه بازدید تاسیسات، انواع دریچه دهش و مکش (دریچه رفت و برگشت)، دریچه های دیواری، دریچه شوت زباله، انواع دمپر ضد حریق، دمپر بین کانالی و دستی، دمپر بالانس و ولوم، دمپر گرد و چهارگوش و غیره می باشد که می توانید هر یک از آنها را به ابعاد مورد نیازتان به کارشناس فروش این شرکت سفارش دهید.

لازم به ذکر است که امکان ساخت همه موارد ذکر شده از جنس آلومینیوم، آهن، چوب و پلاستیک در شرکت تهویه نو آستیاک وجود دارد.

قیمت انواع دریچه هوا

قیمت دریچه های تنظیم هوا و همچنین دریچه های بازدید با هم متفاوت بوده و قیمت آن به نوع دریچه، جنس و ابعاد آن وابسته می باشد. می توانید اطلاعاتی همچون نوع دریچه، ابعاد و جنس آن را به کارشناس فروش تهویه نو بدهید و از قیمت دقیق آنها مطلع شوید.

تصاویر انواع دریچه تنظیم هوا

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن