مشاوره رایگان سیستم شوت زباله

همانطور که می دانید سیستم شوت زباله به منظور سهولت در امر جمع آوری زباله در برج های مسکونی، تجاری و همچنین حمع آوری ملحفه های کثیف در بیمارستان ها و هتل ها اجرا می شود. شرکت کانال سازی تهویه نو، بطور تخصصی در این زمینه فعالیت داشته و با کسب تجربه و مهارت، در این مقاله با ارائه نکات کلیدی اقدام به مشاوره رایگان درباره انواع سیستم شوتینگ زباله  و انواع شوت زباله ساختمانی نمودند.

مشاوره رایگان سیستم شوت زباله شرکت تهویه نو

کارشناسان شرکت تهویه نو به تمامی سوالات شما در مورد شوت زباله و تهویه و انتقال هوا پاسخ خواهند داد. شوت زباله نیز به عنوان “سیستم متمرکز جمع آوری زباله” شناخته می شود. یک روش کارآمد و بهداشتی دفع زباله در انواع ساختمان های مسکونی و تجاری را فراهم می کند. شوتینگ زباله را میتوان در لابی مشترک، راه پله، بالکن و آشپزخانه نصب کرد.

فروش کانال شوت زباله

شوتینگ در ساختمان

ناودانهای شوت زباله در استفاده مشترک در ساختمان های بلند به ساکنین امکان حمل سریع آیتم های شوتینگ از طبقات فوقانی به یک مکان مرکزی در یکی از طبقات پایین یا زیرزمین را میدهد.

موارد استفاده شوتینگ

  • کانال شوتینگ ملحفه در هتل ها
  • کانال شوتینگ زباله در آپارتمان ها
  • کانال شوتینگ نخاله در ساختمان های در حال ساخت و ساز

شوت زباله

هدف سیستم شوت زباله، حفظ خانه ها، ادارات، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شهرداری ها، هتل ها، و مراکز سازگار با محیط زیست از زباله ها و باکتری ها می باشد.

دستگاه شوت زباله در ساختمان های بلند (به طور عمده در خانه های آپارتمانی) برای دفع زباله ها به کار گرفته میشود. ذخیره زباله در ساختمان ها به خصوص در مناطق با آب و هوای گرم باعث ایجاد آلودگی میشود. سیستم شوت زباله یک راه حل راحت ، کارآمد وکم هزینه برای انتقال زباله ها به یک اتاق مرکزی و تمیز کردن واحدها می باشد.

شوت ملحفه

ناودان های خشکشویی در هتل ها در هر طبقه قرار می گیرد تا امکان انتقال لباس ها و ملحفه های کثیف را به صورت صحیح و بدون نیاز به آسانسور و پله به رختشویی هتل فراهم سازد. کانال های شوت باید طوری به هم متصل شوند که از هرگونه صدمه به موارد شوت شونده جلوگیری شود.

مشخصات مواد تشکیل دهنده سیستم شوتینگ

  • این سیستم از محور انتقال، محور تخلیه هوای اتاقک (ونت)، دریچه های بارگذاری، دستگاه تهویه ، سیستم شستشو و مخزن تشکیل می شود.
  • ناودان های شوت زباله از جنس استیل نوع ۳۰۴ (فولاد ضد زنگ) در ضخامت های ۰٫۷ mm  تا ۱٫۵ mm
  • لوله های ونت از ورق گالوانیزه با ضخامت ۰٫۷ و به قطر ۲۵ cm تا ۳۰ cm
  • برای تخلیه هوای اتاقک مخزن از یک کلاهک مکانیکی یا یک دستگاه مکش الکتریکی استفاده میشود.
  • سرعتگیر از ورق استیل نوع ۳۰۴ با ضخامت ۱٫۵mm تا ۲mm ساخته می شود.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن