کانال انتقال هوا با استاندارد SMACNA

SMACNA کوتاه شده عبارت انگلیسی “Sheet Metal and Air Conditioning Contractors National Association” به معنای انجمن ملی پیمانکاران ورق فلز و تهویه مطبوع می باشد که فعالیت خود را از سال 1834 بطور رسمی در ایالات متحده آمریکا آغاز کرده است. در این مطلب به معرفی شرکتی می پردازیم که تمامی کانال های انتقال هوا را با رعایت استاندارد SMACNA می سازد.

ساخت کانال انتقال هوا با استاندارد SMACNA

انجمن ملی پیمانکاران فلز و تهویه مطبوع (SMACNA) یک انجمن تجارت بین المللی است که از سال 1834 فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز نمود. اکنون در 103 بخش در سراسر ایالات متحده، کانادا، استرالیا و برزیل دارای نمایندگی میباشد. SMACNA دارای استانداردی در زمینه ارتقاء کیفیت و برتری در صنعت انتقال هوای تهویه مطبوع است.

شرکت کانال سازی تهویه نو  TNA، یکی از شرکت های معتبر و خوش نام در زمینه کانال سازی مدرن با رعایت استاندارد SMACNA (کانال سازی صنعتی، ساخت کانال پارکینگ، طراحی کانال اگزاست، کانال کولر و …) و تولید انواع ملزومات سیستم کانال کشی تهویه مطبوع نظیر دریچه سقفی، دریچه کانال کولر، انواع دریچه تنظیم هوا، دمپر و … می باشد که عمر فعالیت آن بیش از 10 سال می باشد و طی این مدت در پروژه های معروفی نظیر سایت تاسیسات هسته ای نطنز، سالن رنگ کارخانه مپنا لوکوموتیو و شرکت تولید تجهیزات پزشکی آسیا گلدمن در سراسر کشور حضور داشته است.

این شرکت با جذب کادر مهندسی و اجرایی متخصص در زمینه انتقال هوا اقدام به طراحی و اجرای پروژه هایی با استاندارد SMACNA نموده است. تیم تخصصی تهویه نو تمامی تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت در زمینه کانال های انتقال هوای مطبوع در کشور عزیزمان خواهد کرد.

در حال حاضر شرکت های زیادی در زیمینه کانال سازی در تهران مشغول فعالیت می باشند، اما اینکار بر خلاف تصور ها اصلا ساده نبوده و نیاز به تخصص و تجربه دارد و برخی از آنها اصلا با استانداردهای SMACNA آشنایی ندارد. شاید ساخت کانال کولر آن هم در متراژ کم نیازی به تجربه خاص نداشته باشد اما شما تصور کنید یک شرکت صنعتی بزرگ که می خواهد سالن تولید و یا انبار دپو محصولات خود را کانال کشی کند، بدیهی است که کوچکترین خطا و بی توجهی به استانداردها، در خوش بینانه ترین حالت از بازدهی تهویه مطبوع کاسته و در بدترین حالت با عث افزایش هزینه کانال کشی و یا اجرای مجدد آن خواهد شد. از این را در همان گام اول انجام کار را به یک شرکت ساخت کانال انتقال هوا با استاندارد SMACNA نظیر تهویه نو بسپارید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن