سازنده کانال تهویه هوا با متدهای جدید

سازنده کانال تهویه هوا با متدهای جدید

همانطور که می دانید، کانال سازی یا طراحی و ساخت کانال انتقال هوا به منظور انتقال هوا از منبع (کولر، چیلر، هواساز و …) به محیط برای ایجاد تهویه مطبوع انجام می شود و با توجه به پیشرفت، تغییر و تحولاتی که اخیر در صنعت کانال سازی حاصل شده، بهتر است که صفر تا 100 آن را بدست شرکت هایی که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند، بسپارید. ما در این مطلب به معرفی سازنده کانال تهویه هوا با متد های جدید می پردازیم.

معرفی سازنده کانال تهویه هوا

سامانه‌های مجاری هوای استفاده شده در سامانه‌های تهویه مطبوع، عنصری حیاتی در بازدهی انرژی خانه هستند. نحوه عملکرد یک سامانه، تأثیر به‌سزایی در هزینه و اثر بخشی گرمایش و سرمایش یک خانه دارد. در عین حال، اگر یک سامانه مجاری تهویه ضعیف طراحی و یا نگهداری شده باشد، می‌تواند از طریق انتشار آلودگی‌های ناخواسته، تأثیرات زیان‌آوری بر سلامتی افراد ساکن خانه داشته باشد.

ما شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک؛ را به عنوان بهترین سازنده کانال تهویه نو، به شما معرفی می نماییم. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه درخشان، خدمات ارزنده ای نظیر کانال کشی ساختمان، کانال کشی تهویه مطبوع، کانال سازی صنعتی، ساخت کانال اگزاست، نصب کانال پارکینگ، کانال هوا و ساخت انواع ملزومات سیستم تهویه مطبوع (انواع دریچه های تنظیم هوا و دودکش صنعتی) را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه نموده است. تمامی خدمات مذکور با بالاترین کیفیت و با بهره گیری از تجربه و تخصص کارشناسان حرفه ای شرکت تهویه نو ارائه می شود.

شرکت تهویه نو (بهترین سازنده کانال تهویه هوا) آماده عقد قرارداد با انواع پروژه های صنعتی و مسکونی جهت ساخت انواع کانال انتقال هوا و (کانال اسپیرال، چهارگوش و …) می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

ما با انتشار این مقاله علاوه بر معرفی یک شرکت سازنده کانال تهویه هوا، قصد داریم دانش شما را در خصوص سامانه‌های مجاری تهویه به منظور گرمایش و سرمایش محیط‌های مسکونی ارتقاء دهیم. این مطلب درکی از موضوعات اصلی در خصوص کارایی، راحتی، سلامتی و ایمنی، به‌علاوه مزایای عملی نصب و تعمیر سامانه‌های مجاری تهویه را ارائه می‌دهد. اگر شما یک پیمانکار، طراح سامانه و یا متخصص در زمینه گرمایش/ سرمایش باشید، این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان شما راحت‌تر، ایمن‌تر و با مصرف انرژی کمتر زندگی کنند.

اگر شما صاحب خانه هستید، این امر به شما اجازه می‌دهد تا از طریق یک متخصص، کارایی سامانه گرمایش و سرمایش منزلتان را بهبود دهید.

هدف از یک سامانه مجاری تهویه مطبوع، انتقال هوای گرم و یا سرد از گرداننده هوا، پمپ حرارتی و یا کوره مرکزی به اتاق‌های نیازمند به تهویه می‌باشد. سامانه‌هایی که نوعاً مجاری هوای زیر شیروانی و یا در فضا‌های خزیده رو هستند، از 25 تا 40 درصد انرژی گرمایش و یا سرمایش را به هدر می‌دهند. این امر در نواحی که اهمیت بازده انرژی افزایش یافته است، دیگر پذیرفتنی نیست.

سامانه مجاری هوا از دو راه اصلی انرژی را به هدر می‌دهد، از طریق نشتی هوا از ترک‌ها و سوراخ‌های ریز و از طریق انتقال گرما از دیواره کانال، به‌علاوه، نحوه تعامل سامانه‌ها و تجهیزات مختلف بر نحوه ایجاد یک سامانه مجاری هوای مناسب تأثیر می‌گذارند.

مطالب مرتبط

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن