طراحی سیستم تهویه موضعی (اگزاست موضعی)

طراحی سیستم تهویه موضعی (اگزاست موضعی)

تهویه موضعی و اگزاست موضعی   (local exhaust) عبارت است از گرفتن هوای آلوده در محل تولید آلاینده و انتقال آن به خارج از محل وتصویه هوا در صورت نیاز. این سیستم اغلب در محیط های صنعتی به منظور خروج آلاینده های ناشی از جوشکاری و سایر فعالیت ها به خارج از محیط طراحی و اجرا می شود. در این با بیان مراحل اجرای سیستم تهویه موضعی به معرفی یک شرکت تخصصی طراحی و راه اندازی سیستم تهویه یا ا  موضعی می پردازیم.

طراحی سیستم تهویه  توسط تهویه نو

امروزه ایجاد تهویه مطبوع و هوایی پاک بخصوص در محیط های صنعتی به منظور رعایت بهداشت و حفظ سلامت کارکنان از اهیمت بیشتری برخوردار بوده از این رو سیستم های متنوعی برای انجام آن طراحی و راه اندازی می شود که یکی از آنها سیستم تهویه موضعی می باشد.

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، طراحي و اجراي سيستم تهويه موضعي به منظور مكش  آلاينده هاي موجود در هواي (کاهش غلظت آلاینده ها) كارگاه، سوله ها و آشپزخانه های صنعتی می باشد. که از طریق کانال انتقال هوا به بیرون کارگاه هدایت می شود. بدیهی است که طراحی سیستم تهویه موضعی (تهویه اگزاست) و اجرای آن کار ساده ای نبوده و به تخصص نیاز دارد تا از بازدهی مطلوب برخوردار باشد.

شرکت تهویه نو از جمله شرکت هایی است که بطور تخصصی حوضه تهویه طراحی و اجرای سیستم کانال کشی تهویه مطبوع نظیر سیستم های تهویه موضعی ، کانال سازی صنعتی، طراحی کانال پارکینگ، اجرای کانال اگزاست و همچنین تولید انواع ملزومات تهویه مطبوع (انواع دریچه تنظیم هوا،  ساخت دریچه کولر، دریچه داکت اسپلیت و …) فعالیت داشته و دارای کارنامه درخشانی می باشد.

این شرکت با تکیه بر تخصص و دانش کارشناسان خود خدمات ارزنده و محصولات باکیفیتی را مطابق با استاندارد ها به مشتریان خود ارائه می دهد .

تا کنون انجام پروژه های عظیمی نظیر سیستم تهویه مطبوع شرکت نفت جزیره خارک، طراحی. تولید و اجرای سیستم HVAC کارخانه مارال چرم، تهویه مطبوع بیمارستان شهید لواسانی، تهویه مطبوع بیمارستان شهید لواسانی، سیستم تهویه سالن های تولید شرکت سام الکترونیک (سامسونگ) و … . را بر عهده داشته است. از این رو جهت طراحی و اجرای تهویه موضعی، با کارشناسان حرفه ای تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

مراحل طراحی و راه اندازی تهویه یا اگزاست موضعی

  • اصول مکانیک سیالات واصول حاکم بر جریان هوا ( محاسبه افت سیستم های تهویه صنعتی )
  • انتخاب و طراحی هودهای مکنده موضعی متناسب با محیط و نیاز
  • طراحی سیستم تهویه موضعی تخلیه ای
  • بالانس سیستم های تهویه موضعی با استفاده از طراحی سیستم مناسب (استفاده از دریچه و دمپر های متناسب با محیط و شرایط)
  • انتخاب نوع مناسب هواکشهای صنعتی درسیستم های تهویه موضعی و وسایل تسویه هوا

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن