دریچه جت نازل گرد باکیفیت و قیمت مناسب

دریچه جت نازل، یکی از انواع دریچه هوای گرد می باشد که در سقف و دیوار محیط های صنعتی، بیمارستان ها، تالار ها ، سالن ها و ورزشگاه ها و ارتفاع بیش از 5 متر استفاده می شود. بطور معمول این دریچه از ورق آلومینیوم پوشیده با رنگ کوره ای مرغوب ساخته می شود. در ادامه این مطلب به معرفی شرکت ساخت دریچه جت نازل گرد و بیان خصوصیات این دریچه می پردازیم.

دریچه جت نازل گرد ساخت شرکت تهویه نو

دریچه جت نازل تشکیل شده  از یک قاب مدور که داخل آن به فواصل مشخص پره های مدور تعبیه شده است. از این دریچه برای پخش هوا در حجم بالا و عدم افت فشار و حجم هوا برای تهویه ی مطبوع محیط استفاده می شود.

دریچه جت نازل قادر به پرتاب هوا با بیشترین فشار به محیط می باشد از این رو اغلب از این دریچه در محیط هایی که ارتفاع بیشتر از حد معمول دارند استفاده می شود. یکی از دلایل استفاده روز افزون این دریچه هوا می توان به طراحی زیبای آن اشاره کرد و یکی از موارد پر کاربرد آن در محیط هایی است که کانال هوا در آن به صورت اکسپوز اجرا شده.

همانطور که اشاره شد جنس این دریچه از آلومینیوم می باشد و از آنجایی که سطح خارجی آن با رنگ کوره ای الکترواستاتیک مرغوب پوشانده می شود، قابلیت سفارش به رنگ دلخواه مشتری را دارد.

شرکت تهویه نو آستیاک من جمله شرکت های بزرگ تولید کننده انواع دریچه تنظیم هوا همچون انواع دریچه سقفی، دریچه اسلوت خطی، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه کولر آبی جدید، دریچه داکت اسپلیت و … می باشد که می توانید ساخت دریچه جت نازل در قطرهای 15-20-25-30-35-40-45-50-55 و 60 سانتی متر و رنگ دلخواه الکترواستاتیک به آن سفارش دهید.

دریچه جت نازل

دریچه جت نازل

موارد مصرف از دریچه جت نازل

  • محیط های صنعتی، بیمارستان ها، تالار ها پ، سالن ها و ورزشگاه ها
  • ارتفاع سقف بیش از 5 متر
  • محل نصب در داخل سقف، دیوار و یا کانال های باز

ویژگی دریچه جت نازل

  • عدم افت فشار و حجم هوا
  • پخش هوا به صورت متمرکز با قابلیت تنظیم در تمام جهات
  • قرار گیری در باکس در انواع 1 ، 2 ، 3 و 4 المان
  • قابلیت هوادهی تا 8000 فوت در دقیقه
  • قابلیت ساخت از ورق آلومینیوم با پوشش رنگ متنوع
  • کم صدا بودن هوارسانی
  • قابلیت پوشش محیطی تا شعاع ۶۰ درجه
  • ارتفاع پرتاب تا 23 متر
  • از جنس آلومینیوم
  • تنظیم آسان تیغه های دریچه درجهت های مختلف و امکان تعیین زاویه ی هوادهی در دریچه جت نازل.

انواع فریم دریچه جت نازل 

به قاب دور پره ها و یا شبکه های داخلی دریچه جت نازل، فریم گفته می شود که بطور معمول به دو مدل پله دار و مسطح در بازار یافت می شود. تیغه و یا پره های داخلی در این هر دو نوع این دریچه ها به یک شکل می باشد و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری فریم می باشد.

1. دریچه جت نازل با فریم پله دار

همانطور که پیداست، فریم این دریچه ها دارای یک برجستگی و پله می باشد که ظاهر آن را زیباتر ساخته است از این نوع دریچه در دهانه های انشعابی که نافی آنها کوتاه است استفاده می شود.  معمولا ضخامت فریم پله دار در مقایسه با فریم معمولی بیشتر می باشد. ارتفاع لوله ی فرو رونده دریچه جت نازل در دهانه ی انشعاب دریچه جت نازل با فریم پله دار، تغییر نمی کند و بزرگتر نمی شود و این موضوع در بازدهی آن هیچ تاثیری ندارد.

2. دریچه جت نازل با فریم مسطح

به دریچه جت نازل با فریم مسطح، دریچه با فریم پشت بلند نیز گفته میشود چراکه ارتفاع قسمت فرورونده ی دریچه جت نازل در دهانه ی انشعاب هواست. عرض فریم مسطح از فریم پله دار کمتر می باشد.

قیمت دریچه جت نازل

قیمت دریچه جت نازل به ابعاد دریچه، قیمت روز ورق آلومینیوم و هزنیه ساخت آن بستگی دارد. از این رو جهت اطلاع از قیمت آن با کارشناس فروش محصولات شرکت تهویه نو تماس حاصل فرمایید. شرکت تهویه نو ارائه دهنده انواع دریچه جت نازل با قیمت ارزان می باشد.

تصویر انواع دریچه جت نازل

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن