کانال سازی، شوتینگ، دریچه هوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب

ساخت کانال سازی، شوتینگ، دریچه هوا

بدیهی است که ساخت استاندارد کانال انتقال هوا و همچنین استفاده از سایر ملزومات سیستم تهویه مطبوع با کیفیت در عمر مفید این سیستم و همچنین کاهش هزینه های سرویس و نگهداری آن موثر است. ما در این مطلب به معرفی یک شرکت کانال سازی، شوتینگ، دریچه هوا که با کمک کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد، می پردازیم.

ساخت کانال انتقال هوا، شوتینگ، دریچه هوا

کانال انتقال هوا، مجرایی است که برای انتقال هوا از منبع (کولر آبی، کولر گازی، هواساز و …) به محیط استفاده می شود و اگر استاندارد و صحیح طراحی نشده باشد، باعث ایجاد سر و صدا حین حرکت هوا و سایر مشکلات نظیر اتلاف انرژی خواهد شد. از این رو برای اینکه سیستم تهویه مطبوع نهایت بازدهی را داشته باشد باید طراحی، ساخت و اجرای کانال انتقال هوا توسط افراد متخصص بصورت استاندارد انجام شود.

چنانچه به دنبال یک شرکت کانال سازی، شوتینگ، دریچه تنظیم هوا هستید، ما شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک را معرفی می کنیم. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید ملزومات تهویه مطبوع، بهترین خدمات ( ساخت کانال گرد و چهار گوش، کانال سازی صنعتی از ورق گالوانیزه، سیاه، استیل، ساخت و نصب کانال هواساز ) را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات فنی سیستم شوتینگ

سیستم شوتینگ امروزه به یک آپشن و امتیاز برای مجتمع های اداری و تجاری بزرگ بدیل گشته و این سیستم به جمع آوری سریع و راحت زباله ها و همچنین جمع آوری ملحفه های کثیف در بیمارستان و هتل ها کمک می کند. چنانچه این سیستم به درستی طراحی و اجرا نشود، مشکلات زیادی همچون آلودگی، بوی نامطبوع را به همراه خواهد داشت.  شرکت تهویه نو آستیاک مجری انواع سیستم شوتینگ زباله و ملحفه در ایران می باشد که تا کنون انجام پروژه های بزرگی را بر عهده داشته است.

ساخت دریچه هوا در ابعاد مورد نظر مشتری

دریچه هوا به منظور تنظیم جهت هوا، در دهانه کانال انتقال هوا نصب می شود که با توجه به شرایط محیطی از متریال متنوعی ساخته می شود. این دریچه بسته به نوع کاربرد در انواع گوناگونی (دیواری و سقفی) طراحی و ساخته می شوند. معمولا دارای پره های عمودی و افقی می باشد که جهت پرتاب هوا را می توان تنظیم کرد.

شرکت تهویه نو آستیاک سازنده انواع دریچه کولر آبی، دریچه داکت اسپلیت، انواع دریچه سقفی، دریچه گریل و … مطابق با ابعاد مورد نظر مشتری می باشد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن