کانال سازی مدرن و مهندسی

air duct modern

در این مطلب ضمن معرفی یک شرکت تخصصی کانال سازی مدرن قصد داریم به بیان تفاوت های بین کانال سازی مدرن و صنعتی با کانال سازی سنتی و قدیمی بپردازیم و اینکه در کانال سازی مدرن چه دستگاه هایی داکت هوا را تولید میکند؟ همانطور که می دانید کانال سازی و یا کانال کشی به منظور انتقال هوا ا منبع به محیط برای ایجاد تهویه مطبوع اجرا می شود در پروژه های بزرگ صنعتی، ساخت این کانال ها به روش های سنتی و قدیمی با معایبی من جمله اتلاف وقت، هزینه و انرژی را بدنبال دارد.

کانال سازی مدرن توسط شرکت تهویه نو

در کانال سازی صنعتی و مدرن دستگاه ها به کمک مهندسین و تکنسین های کانال ساز می آیند تا داکت های هوا با سرعت بیشتر، کیفیت بالاتر و با قیمت مناسب تر تولید و اجرا شود. در این روش دستگاه برش لیزر جایگزین برش دستی، خمکاری اتوماتیک جایگزین خم کن های دستی و مونتاژ با ابزار های مدرن شدند.

شرکت تهویه نو آستیاک یکی از قدیمی ترین کارخانه های کانال سازی می باشد بهترین خدمات را در زمینه های ساخت و اجرای کانال پارکینگ، طراحی و محاسبه کانال اگزست، کانال هوا ساز ارائه می دهد و همچنین در زمینه ساخت و تولید انواع ملزومات سیستم تهویه مطبوع نظیر انواع دریچه های تنظیم هوا، دریچه های سقفی و دریچه های داکت اسپلیت و … نیز فعالیت دارند.

این شرکت کانال سازی مدرن، برای اجرای پروژه های کانال سازی و انتقال هوا از استاندارد SMACNA و دستگاه های مدرن استفاده می کند. کاهش استهلاک، ماندگاری، کاهش هزینه اجرا و انرژی از خصوصیات این استاندارد میباشد.

کانال گرد اسپیرال باکیفیت و قیمت مناسب

کانال گرد اسپیرال باکیفیت و قیمت مناسب

SMACNA

شورای پیمانکاران HVAC SMACNA برنامه ها، خدمات و محصولاتی را توسعه می دهد که به اعضا  در ساخت کانال های تهویه مطبوع، نصب و ساخت بازارهای چرخه کمک می کند.

کانال سازی مدرن

کانال سازی مدرن

انواع کانال هوای صنعتی و مدرن

کانال درز طولی، کانال اسپیرال، کانال TDC و کانال TDF از انواع کانال هوای صنعتی و مدرن می باشد که نوع آن بسته به شرایط محیطی پروژه انتخاب می شود.

  • کانال گرد (معمولی و اسپیرال)

منظور از کانال اسپیرال همان کانال های گرد می باشد که در کانال سازی مدرن، استفاده نکردن از آن به نوعی غیر ممکن می باشد. این کانال ها از ورق آلومینیوم و گالوانیزه و به عرض حدود 13 سانتیمتر که به صورت مارپیچ با روش درز لوله ای با قطرهای متفاوت را تشکیل میدهد. این کانال در دو مدل معمولی و درز طولی ساخته می شود.

در کانال سازی مدرن برای کانال گرد معمولی، یک درز طولی در امتداد ارتفاع لوله ایجاد می شود و از ملزوماتی همچون فلنج، رابط، اورلب برای اتصال کانال ها به هم استفاده می شود.

و اما کانال اسپیرال، نام گذاری این نوع کانال ها به دلیل شکل مارپیچ آنها می باشد و از یک تسمه ورقی از جنس گالوانیزه و آلومینوم ساخته می شود

  • کانال TDC

کانال TDC داکت های چهارگوش که توسط دستگاه تولید می شوند و برای اتصال از فلنج های گالوانیزه خمکاری شده استفاده می شوند. اجزای تشکیل دهنده کانال TDC (داکت اصلی، پروفیل فلنج، کرنر یا گوشه، کلیپس و پیچ های اتصال).

  • کانال TDF

کانال TDF خلاصه شده عبارت انگلیسی transverse duct flange می باشد و همانند کانال TDC ، خود کانال گالوانیزه به فلنج تبدیل شده است و از فلنج خارجی برای اتصال استفاده نمی شود.

کانال اسپیرال

شرکت تهویه نو آستیاک شرکت کانال سازی در تهران میباشد. این شرکت در تمامی نقاط ایران و کشورهای خاورمیانه خدمات و محصولات خود را ارائه میکند.

نقات قوت شرکت تهویه نو آستیاک:

  1. تولید و اجرا با استاندارد SMACNA
  2. تولید و اجرا با سرعت و کیفیت مطلوب تا 8000 مترمربع در ماه
  3. گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله
  4. ارئه فاکتور رسمی
  5. تیم آموزش دیده و با تجربه
  6. تایید شده و دارای گواهی رضایتمندی مشتری از شرکت نفت ، شرکت مپنا ، انرژی اتمی و …

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن