انواع کانال کشی ساختمان (مدرن و استاندارد)

 

کانال انتقال هوا همانطور که از نامش پیداست، مجرا و گذرگاه هایی هستند که برای انتقال گرمایش، سرمایش و هوای ایجاد شده توسط انواع سیستم های تهویه مطبوع، طراحی و اجرا می شوند. این کانال ها بسته به شرایط محیط ممکن است به شکل چهارگوش (مربع و مستطیل) از متریال متنوعی ساخته شود. در ادامه این مطلب به معرفی شرکت تهویه نو، معتبر ترین شرکت کانال کشی در ایران می پردازیم و در انتهای مقاله تصاویری از کانال کشی شرکت تهویه نو را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

کانال کشی ساختمان توسط متخصصان تهویه نو

کانال انتقال هوا به مجرا و گذرگاه هایی گفته می شود که برای انتقال گرمایش، سرمایش و هوای ایجاد شده توسط انواع سیستم های تهویه مطبوع، طراحی و اجرا می شوند. محاسبه، طراحی و ساخت آن کار ساده ای نبوده و چنانچه دقیق انجام نشود اتلاف انرژی و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری را به همراه خواهد داشت.

شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک، با بیش از 10 سال سابقه در زمینه محاسبه، طراحی و ساخت انواع کانال انتقال هوا (کانال اسپیرال و کانال چهارگوش) و تولید انواع ملزومات سیستم تهویه مطبوع فعالیت دارد و با تکیه بر تخصص و تجربه کارشناسان خود خدمات ارزنده ای را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند.

شرکت تهویه مطبوع طی این سالها، طراحی و کانال کشی تهویه مطبوع پروژه های متعددی در سراسر ایران نظیر را بر عهده داشته است جهت مشاهده پروژه های تهویه نو و همچنین محصولات تهویه نو روی لینک کلیک کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کانال کشی، با کارشناس فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

انواع کانال کشی

تصاویری از کانال کشی شرکت تهویه نو

پخش هوای داکت اسپلیت با کانال

پخش هوای داکت اسپلیت با کانال

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن