نکات و راهنمای خرید پکیج و رادیاتور

به هنگام خرید پکیج و رادیاتو باید به نکاتی همچون برند، ضمانت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش آن دقت نماییم. شرکت تهویه نو آستیاک، بهترین شرکت کانال سازی در تهران و بزرگترین تولیدکننده ملزومات سیستم تهویه مطبوع در این مطلب راهنمای خرید پکیج و رادیاتور را برای انتخاب بهترین گزینه، در اختیار شما قرار می دهیم و پیشنهاد می کنیم از مطلبی که در خصوص راهنمای خرید کولر گازی منتشر نمودیم بازدید نمایید.

راهنمای خرید پکیج و رادیاتور

1. انتخاب یک شرکت معتبر

گام اول برای خرید پکیج، انتخاب یک شرکت معتبر و خوش نام می باشد که قادر به ارائه خدمات پس از فروش بلند مدت باشد. تجربه ثابت نموده که بهترین برند های تولیدکننده پکیج در دنیا متعلق به کشور ایتالیا می باشد البته نا گفته نماند که در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولیدکننده داخلی توانمندی قابل قبولی برای ساخت پکیج پیدا کرده اند.

2. گارانتی و خدمات پس از فروش

همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره کردیم، گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج، از مهمترین نکاتی است که باید به هنگام خرید پکیج به آن توجه شود. بدیهی است که پکیج فاقد ضمانت و ارائه خدمات پس از فروش، مصرف کننده را با مشکلات جدی روبرو می کند. از این رو بهتر است برند های معتبری را انتخاب کنید که دارای ضمانت 2 تا 3 سال می باشند.

3. هد پمپ سیر کولاسیون

هد پمپ سیر کولاسیون از سایر نکات مهمی است که می بایست در خرید پکیج به آن توجه شود. این آپشن بطور معمول برای مسیرهای لوله که حداکثر 35 تا 50 متر طول دارند، کارایی دارد.

نکته: به هنگام خرید پکیج، به نوع لوله ای که در سیستم لوله کشی پکیج مورد استفاده قرار گرفته دقت کنید. نوع لوله بکار رفته در پکیج با افت فشار جریان آب گرمایش پکیج رابطه مستقیم دارد و لوله های انعطاف پذیر با زبری کم و اتصالات حداقلی، پکیج را با افت فشار کمتری مواجه می کنند.

4. پکیج های مخزن دار

بهتر است از پکیج های مخزن دار يا پكيج با قدرت حرارتي بالاتر از 31 كيلووات استفاده كنيد چرا که این نوع پکیج ها قادر به ایجاد آبگرم فراوان برای بیش از یک حمام می باشند.

5. پکیج زمینی یا دیواری

یکی از نکاتی که به هنگام خرید پکیج و رادیاتور باید به آن توجه شود، خرید پکیج زمینی است چراکه ظرفیت حرارتی این نوع پکیج ها بالا می باشد. پکیج های دیواری نیز گزینه خوبی می باشد چرا که بسیار کم مصرف تر و دارای عمر طولانی تری نسبت به پکیج های زمینی و پکیج های مخزن دار هستند.

6. خرید پکیج فن دار

پکیجی را انتخاب کنید که فن دار باشد و یا دارای دودکش دوجداره باشد. این نوع پکیج ها مصرف کننده را از گازهای سمی ناشی از احتراق ایمن می سازد. در شرایطی که امکان استفاده از پکیج های فن دار نباشد، می توانید پکیج های مجهز به سنسور حرارتی را جایگزین آن کنید. در این نوع پکیج ها سنسور با دریافت علایم حرارتی دودکش، انسداد و گرفتگی دودکش را آشکار کرده و خاموش می شود.

7. پکیج با دو مبدل مجزا

پکیج با دو مبدل مجزا از نوع صفحه ای، گزینه ای مناسب برای آب های با سختی بالا می باشند. ساکنان استان قم، یزد و اراک بهتر است که این نوع پکیج ها را خریداری نمایند.

8. پکیج مجهز به سیستم عیب یاب اتوماتیک

یکی از دیگر نکاتی که به هنگام خرید پکیج به آن باید توجه شود این است، سیستم عیب یاب اوتوماتیک می باشد این آپشن، امکان عیب یابی سریع برای مصرف کننده را فراهم می آورد. این پکیج ها نقص بوجود آمده را با یک کد، نمایش می دهد که مصرف کننده می تواند با مراجعه به دفترچه راهنما خطا را بررسی کند.

9. بهتر است قبل از پکیج (آب شهری ورودی به پکیج) یک سختی گیر مناسب نصب شود.

مطالب مرتبط

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن