شوت زباله از شیوع آلودگی و بیماری سندروم جلوگیری میکند

شوت زباله از شیوع آلودگی و بیماری سندروم جلوگیری میکند

یکی از مزایای نصب و راه اندازی سیستم شوتینگ زباله، پیشگیری از آلودگی و بیماری سندروم در ساختمان می باشد. اما برای اینکه بدانید چگونه سیستم شوت زباله از آلودگی و بیماری سندروم در ساختمان جلوگیری میکند؟ ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

نحوه پیشگیری شوت زباله از آلودگی و بیماری سندروم

مطالعات اخیر نشان می دهد رشد باکتریایی و بیولوژیکی می تواند بر روی سطح داخلی سطل های زباله و هوا در فضای محدود اتاق رشد نماید. ساکنان ساختمان ها شکایاتی در مورد سرماخوردگی در محدوده زمانی معین، واکنش های آلرژیک، ترشح اشک و بوییدن ناپاک در راهرو داشته اند. با توجه به گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست میزان آلودگی هوا در داخل برخی ساختمان ها اغلب ده برابر بیشتر از خارج ساختمان بوده است که خود بالاترین خطر برای سلامت انسان در تمام انواع مشکلات زیست محیطی میباشد.

virus-bacteria

سطل های زباله آلوده که اکثرا مواد غذایی دور ریخته شده داخل آن قرار دارد، زمینه را برای رشد باکتری های مضر شامل سل، طاعون ناشی از جوندگان، سالمونلا، لیستریا و بسیاری دیگر فراهم میکنند. هر زمان که در سطل زباله آلوده باز میشود، این ویروس ها و باکتری ها وارد هوا میشوند.

امروزه بسیاری از بیمارستان های مدرن، هتل ها، برج های مسکونی به منظور سهولت در جمع آوری زباله ها بخصوص در بیمارستان ها برای جمع آوری ملحفه های عفونی و پیشگیری از شیوع باکتری و بیماری ها، اقدام به نصب سیستم شوت زباله و ملحفه می نمایند. بدیهی است زمانی این سیستم بازدهی مطلوبی خواهد داشت که طراحی آن کاملا مهندسی و استاندارد انجام شده باشد، در غیر اینصورت باعث پخش بوی نامطبوع و زیاد شدن حشرات موذی در ساختمان می شود. از این رو شرکتی انتخاب کنید که در این زمینه تجربه و تخصص کافی را داشته باشد.

شرکت تهویه نو آستیاک، یکی از شرکت های تخصصی کانال سازی و طراحی و راه اندازی انواع سیستم شوت زباله در ایران می باشد. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه با همکاری متخصصان حرفه ای و زبده بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد از این رو می توانید برای طراحی و راه اندازی سیستم  شوتینگ زباله و ملحفه با طراحی مدرن با کارشناس فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

 نکات بهداشتی برای نگهداری سیستم شوتینک زباله

در دنیا روشهای مدرنی برای جلوگیری از عفونت و بیماری در ساختمان به اثبات رسیده است. وجود یک سیستم شوت زباله استاندارد در ساختمان ،خود تضمین کننده تمیزه و ایمن ماندن ساختمان در برابر این نوع ویروس ها و باکتری ها میباشد. همواره پیشگیری بهتر از درمان بوده که سیستم شوت زباله کمک شایانی در این امر مینماید. نکات بهداشتی برای نگهداری سیستم شوتینک زباله وجود دارد که انجام آنها ضروری میباشد.

  1. کانال شوت زباله را با سیستم شستشوی شوتینگ همواره شستشو دهید تا از انباشته شدن چربی ها ،باکتری ها و بوی نامطبوع جلوگیری شود.
  2. دریچه شوت زباله را از چربی ها و آلودگی ها با مواد ضدعفونی پاک نمایید.
  3. زباله را درون کیسه های کوچک در بسته درون شوت زباله بیندازید و از انباشته شدن زباله در خانه خودداری نمایید.
  4. اتاقک زباله را همواره تمیز و ضدعفونی نمایید و مطمئن شوید اتاقک دارای تهویه مناسبی است.
  5. در دوره های زمانی معین سیستم شوتینگ توسط متخصص چکاپ شود.
دریچه شوت زباله از جنس استیل

دریچه شوت زباله از جنس استیل

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن