فیلتر توری قابل شستشو (فیلتر فلزی هوا)

فیلتر توری

توری فیلتر آلومینیومی : منظور از فیلتر توری ، فیلتر فلزی است که به منظور فیلتراسیون هوا از آن استفاده می شود. توری فلزی ساخت شرکت تهویه نو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابل شستشو می باشد. در ادامه این مطلب به بیان موارد استفاده، مشخصات فنی و نحوه شستشوی فیلتر توری می پردازیم.

فیلتر توری قابل شستشو ساخت تهویه نو

    فیلترهای فلزی یا همان فیلترها ی قابل شستشو  معمولا در اولین مرحله فیلتراسیون هوا قرار می گیرند و با توجه به ابعاد چشمه های آخرین صفحه مشبک توری استفاده شده آن قادر به گرفتن اجسام و ذرات معلق در فضا از قطر یک الی دو میلیمتر به بالا هستند . ساختار این پیش فیلترها به گونه ایست که ورقه های توری فلزی به صورت چین خورده و تخت بر روی هم قرار داده شده است .

پیش فیلتر توری

توری فیلتر آلومینیومی

شرکت  تهویه نو آستیاک، بیش از 10 سال است که در زمینه تولید انواع تجهیزات  تهویه مطبوع فعالیت می کند و طی این سالها با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود بهترین خدمات و محصولات نظیر ساخت هود صنعتی، طراحی سیستم شوتینگ زباله، ساخت انواع کانال انتقال هوا، فیلتر هوا توری قابل شستشو، دریچه هوا، دریچه تنظیم هوا و … را مشتریان خود ارائه نموده است. از این رو ما این شرکت را به عنوان بهترین شرکت کانال سازی در تهران که در بسیاری از پروژه های بزرگ در سراسر کشور فعالیت داشته را به شما معرفی می نماییم. برای ثبت سفارش، اطلاع از قیمت فیلتر توری و دریافت مشاوره رایگان با کارشناس فروش تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

 

موار استفاده و مشخصات فنی فیلتر توری هود صنعتی

افت فشار اولیه این پیش فیلترها در جریان حجمی هوا معادل 3400 متر مکعب در ساعت (2000 سی اف ام ) برابر 10 الی 20 پاسکال می باشد . ابعاد متداول آن 60*30 و 60*60 سانتیمتر با ضخامت 1 و 2 اینچی است . سایر ابعاد غیر متداول نیز قابل ساخت میباشند . توریهای چین خورده بکار رفته در آن از دو نوع گالوانیزه و یا آلومینیومی ، با توجه به سفارش مصرف کننده انتخاب می شود .

موارد استفاده :

  • پیش فیلتر هوای هواساز ها
  • فیلتر روغن گیر هود های صنعتی
  • فیلتر کردن هوای ورودی از گرد و غبار و ذرات بزرگتر از 2 میلیمتر

نحونه تمیز کردن فیلتر روغنگیر هود آشپزخانه

در این بخش از مقاله قصد داریم روشی ساده برای تمیز کردن فیلتر روغنگیر هود آشپزخانه (روغن گیر کباب پز ) به شما آموزش دهیم. برای انجام اینکار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. درون ظرف آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید.
  2. به آرامی  جوش شیرین را در آب بریزید. جوش شیرین را یکباره در آب نریزید. یک قاشق بریزید، کمی صبر کنید تا گاز ایجاد شده از بین برود و سپس قاشق بعدی را اضافه کنید.
  3. فیلتر را در آب قرار دهید.
  4. پس از گذشت چند دقیقه تغییر رنگ آب و جدا شدن چربی را از فیلتر خواهید دید.

 

تصویر انواع فیلتر توری

مطالب مرتبط

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن