لوور هوارسان پشت بام با طراحی و ساخت استاندارد

منظور از لوور هوارسان پشت بام، کلاهکی است که در انتهای دودکش (خانگی و صنعتی) به منظور جلوگیری از ورود آب ناشی از بارش برف و باران، ورود پرندگان، حشرات، گرد و غبار نصب به داخل محیط نصب می شود. در ادامه این مطلب به بیان ضرورت نصب لوور هوارسان پشت بام به معرفی یک شرکت تولید کننده لوور هوارسان پشت بام می پردازیم.

لوور هوارسان پشت بام تولید شرکت تهویه نو

لوور هوارسان پشت بام، کلاهکی می باشد که در آن پره هایی با زاویه تعبیه شده و در قسمت انتهایی لوله دودکش موتورخانه ،پکیج ،شومینه و داکت های تاسیساتی و … نصب می شود. هدف از نصب لوور هوارسان جلوگیری از ورود آب ناشی از بارش برف و باران، ورود پرندگان، حشرات ، گرد و غبار نصب به داخل ساختمان می باشد.

لوور هوارسان پشت بام؛ از گالوانیزه و ورق سیاه ساخته شده و سطح آن با رنگ الکترواستاتیک پوشانده میشود. این کلاهک ضمن تهویه هوای رایزرها و فضای داخل از نفوذ باد و باران جلوگیری میکند.

شرکت تهویه نو آستیک تولید کننده انواع لوور هوارسان پشت بامی در ابعاد دلخواه مشتری می باشد و این محصول دارای نمایی زیبا در رنگ های متنوع (الکترواستاتیک کوره ای) با دوام طولانی می باشد.

شرکت تهویه نو آستیاک علاوه بر ساخت لوور هوارسان پشت بام، در تمامی موارد سیستم کانال کشی تهویه مطبوع همچون ساخت انواع دریچه تنظیم هوا، انواع دریچه سقفی، انواع دریچه هوای گرد، کانال کشی ساختمان، اجرای کانال کولر، محاسبه و اجرای کانال اگزاست، کانال پارکینگ و … نیز فعالیت داشته و تمامی این موارد را با رعایت استاندارد ها به مشتریان خود ارائه می دهد.

لوور هوارسان پشت بامی

لوور هوارسان پشت بامی

انواع لوور هوارسان پشت بام

بطور کلی لوور هوارسان به سه نوع زیر تقسیم می شود :

  • کلبه ای (شیب دو طرفه)
  • شیب چهار طرفه
  • دیواری شیب یک طرفه با پره های سه طرفه

تصاویری از لوور هوارسان پشت بام

در این بخش تصاویری از لوور هوارسان پشت بام، ساخت و اجرا شده توسط شرکت تهویه نو آستیاک را مشاهده می نمایید.

کلاهک رایزر تاسیسات

کلاهک رایزر تاسیسات

کلاهک ژاپنی پشت بام

کلاهک ژاپنی پشت بام

کلاهک کلبه ای

کلاهک کلبه ای

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن