کانال سازی در تهران بصورت کاملا تخصصی

کانال سازی در تهران بصورت کاملا تخصصی

اگر به دنبال یک شرکت تخصصی کانال سازی در تهران هستید ما شرکت تهویه نو را به شما پیشنهاد می کنیم.

اجرای کانال سازی برای ایجاد تهویه مطبوع در فضاهایی درگیر با آلاینده ها، بسیار حائز اهمیت می باشد. از جمله این فضاها می توان به سوله های صنعتی، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و رستوران ها اشاره کرد. که می بایست جهت ایجاد تهویه مطبوع برای رفاه حال افرادی که ساعات زیادی در آن محیط حضور دارند، کانال انتقال هوا استاندارد تعبیه شود.

کانال سازی در تهران پیشرفته و حرفه ای

با توجه به پروژه های انجام شده توسط شرکت تهویه نو و همکاری آن با نیروهای حرفه ای و با تجربه آن. می توان ادعا کرد این شرکت یکی از بهترین شرکت هایی است که در حال حاضر در زمینه کانال سازی در تهران فعالیت می نماید.

علاوه بر طراحی و ساخت کانال انتقال هوا، این شرکت ارائه دهنده محصولاتی همچون انواع آبرو و آبچکان، ساخت و اجرای شوتینگ زباله و ملحفه. با کیفیت ترین هودهای صنعتی، انواع و کلاهک و دمپرهای پره ای می باشد که در صورت تمایل به ثبت سفارش. هر یک از محصولات شرکت تهویه نو (شرکت کانال سازی در تهران) .با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

شرکت تهویه نو با بهره گیری از تکنولوژی و متدهای جدید، به طراحی و تولید کانال انتقال هوا اماکن مختلف. می پردازند و با اجرای ایده های نو و مهندسی شده، مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

انواع کانال سازی در تهران

امروزه صنعت کانال سازی بسیار پیشرفته تر و گسترده تر از قبل گشته و کانال ها به شکل چهارگوش و گرد طراحی شده که هر یک از آنها دارای معایب و مزایایی می باشند که کارفرما. باید بدان آگاه باشد، تا بهترین گزینه را برای پروژه انتخاب نماید.

علاوه بر آن کانال ها از نظر جنس نیز به چند نوع مختلف همچون کانال فلزی، کانال جوشی. کانال پارچه ای و کانال های از پیش عایق شده تقسیم می شوند.

بی تردید شرکت تهویه نو، بهترین شرکت کانال سازی در تهران می باشد. که با توجه به معماری و طراحی ساختمان مشتری، بهترین گزینه (کانال گرد-کانال چهارگوش) را به پیشنهاد می کند. در ادامه توضیحی مختصر در خصوص این کانال ها آورده شده است.

  • کانال انتقال هوا چهارگوش

از خصوصیات کانال چهار گوش می توان به سرعت بالا در اجرا،عدم نیاز به تجهیزات زیاد، اشغال فضای زیاد. داشتن آلودگی صوتی بالا، قیمت پایین و بسیار مناسب و طراحی آسان و سریع آن اشاره کرد.

  • کانال گرد ( اسپیرال)

همانطور که از نامش پیداست، به کانال های انتقال هوا ساخته شده توسط متخصصی تهویه نو، که دارای سطح مقطه دایره ای و گرد می باشند، کانال گرد می گویند. این شرکت کانال سازی در تهران. از روش های متنوعی برای ساخت این کانال های انتقال هوا استفاده می کند که از جمله آنها می توان به درز. کانالی، نقطه جوش و جوش با الکترود اشاره کرد. که البته برای ساخت کانال گرد. اغلب از روش درز کانالی استفاده می کنند و همچنین برای اتصال کانال گرد به کانال دیگر در قطر های بسیار بالا از فلنج استفاده می شود.

از خصوصیات این کانال می توان به افت فشار پایین، ضد زنگ بودن، سرعت انتقال هوای بالا، سرعت اجرای بسیار بالا، ظاهری بسیار زیبا، راندمان بالا، کاهش صدا، وزن بسیار کم و داشتن مقاومت بسیار بالا و بی نظیر اشاره کرد.

قیمت کانال سازی در تهران

زمانیکه کارفرما تصمیم به اجرای کانال انتقال هوا در پر.وژه می نماید  در وهله اول قیمت و هزینه کانال سازی در تهران را بررسی می نمایند که البته این موضوع در شرایط کنونی اقتصادی جامعه کاملا طبیعی است.

اما کارفرما برای انتخاب یک شرکت کانال سازی در تهران باید معیار های دیگر همچون، طراحی، کیفیت، تکنولوژی بکار رفته و مدت زمان طراحی ساخت و اجرای آن .را نیز در نظر بگیرد و سپس اقدام به مقایسه و انتخاب شرکت نماید.

قطعا فاکتور های متعددی همچون ضخامت ورق های مورد استفاده، متراژ ساختمان، هزینه های مربوط به دستمزد نیروی متخصص.

برند و جنس کانال، هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب پرسنل، ارتفاع و شرایط مکانی ساختمانی، نوع ورق های مورد استفاده در اجرای کانالسازی، هزینه های مربوط به خرید تجهیزات

مورد استفاده در کانال سازی و همچنین نوع اتصالات مورد استفاده . در سیستم کانال کشی بر برآورد قیمت کانال سازی در تهران دخیل می باشد از این رو همیشه اعلام یک نرخ دقیق و قطعی امکان پذیر نبوده.

اما شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کانال سازی در تهران با کارشناسان تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه کانال سازی و ساخت کانال های انتقال هوا در تهران بزرگ فعالیت می نمایند.

مشتری باید شرکتی را انتخاب کند که فاکتور و گارانتی ن.صب و فروش به مشتری ارائه دهد و پس از ثبت سفارش اقدام به طراحی و ساخت نماید و راس زمان تعیین شده در قرارداد اقدام به نصب و اجرای آن نماید.

بهترین شرکت کانال سازی در تهران،

شرکت است که پس از نصب و اجرای آن، اگر مشکلی در سیستم مشاهده شد نیروی متخصص خود را جهت رفع مشکل سریعا به محل . اعزام نماید و عیب یابی سیستم در کمترین زمان صورت گیرد . شرکت تهویه نو، جهت جلب رضایت مشتریان خود رعایت تمامی موارد ذکر شده را راس کار خود قرار داده و بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن