کلاهک پره ای | کلاهک کلبه ای

کلاهک پره ای

   قیمت کلاهک پره ای

       از کلاهک پره ای برای خارج کردن دود ناشی از احتراق (بخاری، هود های خانگی و هود صنعتی، دستگاه های صنعتی، پکیج و …) استفاده می شود. بدیهی است که دودکشی که برای ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد با دودکش های صنعتی متفاوت می باشد از این رو دودکش از لحاظ جنس و قطر بسیار متنوع می باشند.

     این نوع کلاهک یکی از انواه کلاهک ها می باشد که بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

      از این نوع کلاهک به عنوان دودکش و محافظ انتهای لوله های تهویه استفاده میشود که ضمن محافظت در مقابل باد و باران شمای زیبایی به با خانه می دهد.

شرکت تهویه نو آستیک، سالهاست که خدمات تخصصی در زمینه سیستم تهویه مطبوع بخصوص تهویه مطبوع پروژه های صنعتی، فعالیت دارد . خدماتی نظیر کانال سازی صنعتی، طراحی کانال هواساز، ساخت کانال پارکینگ، و انواع دریچه های هوا و انواع دودکش های صنعتی و خانگی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این شرکت با تکیه بر تجربه و تخصص کارشناسان خود آماده عقد قرارداد با پروژه های عظیم صنعتی در سراسر کشور می باشد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کلاهک پره ای (کلبه ای) تهویه نو از جنس ورق سیاه آهنی و گالوانیزه و در ابعاد, اشکال و رنگ های مختلف (رنگ الکترواستاتیک) تولید می شود که بدنه، پره ها، تاج و آب چکان تشکیل می شوند. این اجزا در کارخانه تهویه نو با جوش CO2 به هم متصل میشوند که از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

اجزای کلاهک پره ای

  • بدنه( پایه ):

تمامی اجزا روی بدنه( پایه ) سوار میشود. ارتفاع بدنه در حالت استاندارد ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر است ولی قابل تغییر میباشد.

  • پره ها:

پره ها دارای زاویه ۳۵ درجه بوده و طوری طراحی شده اند که مانع از نفوذ باد و آب شوند. فاصله پره ها از هم ۵ سانتیمتر و هر کلاهک دارای ۴ پره میباشد که بسته به نیاز قابل تغییر است.

  • تاج:

تاج بالاترین قسمت کلاهک است که مانند چتر مانع نفوذ آب به لوله ها و محفظه میشود.

  • آب چکان:

آب باران از طریق سوراخ هایی که برای پیچهای کلاهک ایجاد شده وارد سقف و دیوارها میشود. آب چکان اولین بار توسط تهویه نو طراحی شده که ضمن اینکه مانع از بروز این عمل میشود و همچنین زیبایی کلاهک را بیشتر می نماید.

<yoastmark class=

 

 

 

 

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن