کانال سازی کولر در شمال تهران کاملا حرفه ای

کانال سازی کولر در شمال تهران کاملا حرفه ای

چنانچه به دنبال یک شرکت کانال سازی کولر در شمال تهران می باشد، با شرکت تهویه نو تماس حاصل فرمایید. این شرکت کانال سازی در تهران، آماده عقد قرارداد همکاری با انواع پروژه های صنعتی و مسکونی عظیم در مناطق شمال تهران می باشند و با توجه به سابقه درخشانی که در این حرفه از خود بجای گذاشته اند می توانید با خیالی آسوده ،کانال سازی پروژه صنعتی خود را بدست کارشناسان حرفه ای این کارخانه کانال سازی بسپارید.

کانال سازی کولر در شمال تهران

صنعت کانال سازی امروزه دستخوش تغییراتی شده و در مقایسه با گذشته بسیار پیشرفت کرده است و شرکت تهویه نو، بهترین شرکتی کانال سازی کولر در شمال تهران با استفاده از تکنولوژی روز دنیا خدماتی ارزنده نظیر کانال سازی مدرن، کانال سازی صنعتی، طراحی کانال پارکینگ، ساخت کانال اگزاست و همچنین ساخت و تولید سایر ملزومات سیستم تهویه مطبوع همچون انواع دریچه های هوا صنعتی، دریچه تنظیم هوا، دریچه بازدید تاسیسات، انواع دریچه کانال کولر و .. را به مشتریان خود ارائه میدهند.  جهت ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک نه تنها در شمال تهران، بلکه در غرب و شرق این استان بزرگ نیز خدمات ارائه می دهند از این رو در صورت نیاز به کانال سازی در غرب تهران و یا کانال سازی در شرق تهران، با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت کانال سازی کولر در شمال تهران

همانطور که می دانید قیمت کانال سازی کولر در شمال تهران به مواردی از جمله نوع ورق انتخاب شده (گالوانیزه، پلاستیکی، آلومینیوم و ورق از پیش عایق شده)، متراژ ورق، هزینه ساخت، هزنیه حمل و نقل و اجرای آن در پروژه بستگی دارد. چنانچه ساخت کانال کولر پروژه را به کارشناسان تهویه نو بسپارید، متخصصان این مرکز پیش از عقد قرارداد همکاری به منظور تخمین هزینه کانال سازی و اندازه گیری های لازم از پروژه بازدید می نمایند و قیمت را محاسبه و بصورت پیش فاکتور به کارفرما ارائه می دهند. بدیهی است که این قیمت اعلام شده تقریبی است و ممکن است حین انجام کار با مشکلاتی و تغییرات مواجه شوند که موجب کم و زیاد شدن قیمت کانال سازی در شمال تهران شود.

با توجه به مطالبی که گفته شده، ما این اطمینان را به شما می دهیم که شرکت تهویه نو با همکاری بهترین کانال ساز های شمال تهران و با تکیه بر سابقه درخشانی که دارند تمامی خدمات خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در تهران دیگر شهر های کشور ارائه می دهد.

سوابق کاری کانال ساز در شمال تهران

این شرکت از زمان تاسیس تا کنون که بیش از 10 سال می باشد؛ انجام پروژه های عظیم و مطرحی نظیر سیستم تهویه مطبوع دیجی کالا، سیستم تهویه سالن های تولید شرکت سام الکترونیک (سامسونگ)، سیستم تهویه مطبوع شرکت نفت جزیره خارک، سیستم تهویه مطبوع بیمارستان کنارک، تهویه مطبوع بیمارستان شهید لواسانی، سیستم انتقال هوای پروژه مجتمع پژوهشگاه صنعت نفت ایران و چندین پروژه دیگر را بر عهده داشته است.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن