دریچه کولر آبی جدید و هوشمند در ابعاد دلخواه

دریچه کولر آبی جدید

همانطور که می دانید کانال کولر، هوای مطبوع را از منبع به فضای مورد نظر انتقال می دهند و دریچه کولر آبی در انتهای کانال کولر نصب می شود و امکان تغییر جهت انتقال هوا بواسطه این دریچه ها وجود دارد. یکی از محصولات شرکت تهویه نو آستیاک، دریچه کولر آبی می باشد که انواع آنها می توان به دریچه کولر آبی مشبک، دریچه کولر هوشمند (کنترلی و ریموت دار)، دریچه کولر چوبی، دریچه کولر آبی آلومینیومی و دریچه کولر پلاستکی اشاره کرد.

شرکت تهویه نو یکی از بزرگترین شرکت های کانال سازی (کانال انتقال هوا)، ساخت و اجرای شوتینگ زباله، انواع هود صنعتی، ساخت انواع دریچه تنظیم هوا و… با بهترین متریال می باشد و آمادگی عقد قرارداد با پروژه های بزرگ صنعتی را دارند.

دریچه کولر آبی شرکت تهویه نو

نصب دریچه کانال کولر آبی چه در ساختمان های صنعتی و چه در ساختمان های مسکونی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که با تنظیم جهت پره های دریچه کولر آبی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد، اما از آنجایی که ابعاد و سایز آنها یکسان نیست، بعد از اتمام کانال کشی، باید ابعاد دهانه کانال را اندازگیری کنید و با توجه به اهدافتان نوع دریچه را انتخاب کنید (آلومینیومی، گالوانیزه، کنترلی، چوبی و یا پلاستیکی) و ساخت آن را به یک شرکت معتبر بسپارید.

شرکت تهویه نو یکی از بهترین شرکت های کانال سازی کولر در تهران می تواند بهترین خدمات را در زمینه کانال سازی صنعتی و همچنین ساخت و نصب انواع دریچه های کولر سقفی، دیواری، دمپر دار و بدون دمپر را نیز ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

انواع دریچه کانال کولر آبی

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، دریچه کولر آبی با توجه به جنسشان به چند نوع آلومینیومی، آهنی، چوبی و یا پلاستیکی تقسیم می شوند. که در ادامه به شرح هر یک از آنها می پردازیم.

  • دریچه کولر آبی پلاستیکی

دریچه کولر آبی پلاستیکی ساخت شده توسط شرکت تهویه نو از جنس پلاستیک ABS می باشد که در مقابل آفتاب، گرما و سرما مقاوم است و همچنین این دریچه ها از نوع دیواری بوده و دارای درب پوشش زمستانه می باشد که از خروج هوای گرم اتاق در فصل زمستان جلوگیری می کند. همچنین میتوانید برای واردات از چین کلیک کنید.

  • دریچه کولر آبی آلومینیومی

دریچه های آلومینیومی را می توان به عنوان قدیمی ترین دریچه های کانال کولر آبی معرفی کرد اما نسل قدیمی این دریچه ها دارای پره های ثابت بودند و امکان تغییر جهت هوا در آن وجود نداشت اما نسل جدید آنها دارای یکسری پره های عمودی و افقی می باشد که علاوه بر تنظیم جهت باد کولر، می توان در فصول سرد سال آن را مسدود کرد و مانع از خروج هوای گرم شد.

  • دریچه کانال کولر آبی چوبی
دریچه کانال کولر آبی چوبی

دریچه کانال کولر آبی چوبی

یکی دیگر از محصولات شرکت تهویه نو، دریچه کانال کولر آبی چوبی می باشد که به دلیل شکل ظاهری نظر مشتریان را به خود جلب می نماید. جنس این دریچه ها عموما MDF می باشد. می توانید این نوع دریچه ها را در ابعاد دلخواه به تهویه نو سفارش دهید.

  • دریچه کانال کولر آبی آهنی (گالوانیزه)

این نوع دریچه ها از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به دریچه های آلومینیومی بوده اما جنس آن از ورق روغنی می باشد و اگر ضخامت آن زیاد باشد بدیهی است که طول عمر بیشتری خواهد داشت. عموما رنگ این نوع دریچه ها پودری و کوره ای الکترواستاتیکی می باشد. همچنین می توانید برای پروژه های کانال سازی صنعتی کلیک کنید.

  • دریچه کولر آبی جدید کنترلی

دریچه کولر آبی هوشمند، نسل جدید دریچه کولر می باشد که پره های آن قابلیت تغییر جهت با ریموت از راه دور را دارا می باشند. با نصب دریچه کانال کولر جدید تهویه نو، زاویه وزش باد کولر با تنظیم پره های افقی و وزش یکنواخت باد به طرفین و ایجاد گردش هوا توسط چرخش پره های عمودی و … توسط ریموت کنترل کنید.

  • دریچه کولر آبی دیواری

ابعاد دریچه های کولر آبی دیواری متغییر می باشد و در همه پروژه ها یکسان نیست و همانطور که گفته شد در شرکت تهویه نو امکان ساخت دریچه کانال کولر به ابعاد دلخواه مشتری فراهم می باشد. در اغلی ساختمان های مسکونی و همچنین ساختمان های اداری کوچک از این نوع دریچه ها استفاده می شود. این دریچه ها دارای پره هایی می باشند که با تغییر آن می تواند جهت انتقال هوا را تنظیم نمود. به منظور خروج هوای گرم در فصول سرد، بر روی این دریچه ها دمپر نیز نصب می شود.

  • دریچه کولر آبی دیواری سقفی 

حتما در سالن های بزرگ همچون تالارهای پذیرایی، سالن های ورزشی و هتل ها این نوع دریچه ها را مشاهده نمودید. همانطور که از نامش پیداست روی سقف مکان های بزرگ نصب شده و دارای دمپرهای ثابت بوده و از انواع آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دریچه کولر خطی ثابت
  • دریچه کولر مشبک و یا لانه زنبوری
  • دریچه کولرهای چهارطرفه
  • دریچه کولرهای سه طرفه

نحوه اندازه گیری دریچه کانال کولر

برای اندازه گیری دریچه کانال کولر کافیست با یک متر ابعاد داخلی و یا به اصطلاح تو در توی کانال کولر را اندازه گیری کنیم. برای اینکه اطلاعات دقیق برای ساخت دریچه کانال کولر بدهیم بهتر است که روی یک تکه کاغذشکل هندسی دریچه را بصورت شماتیک رسم کنیم و اندازه هر ضلع آن را بر حسب سانتی متر روی آن یادداشت کنیم.

نصب دریچه کانال کولر آبی

برای نصب دریچه کانال کولر باید دور تا دور آن را یک قاب چوبی قرار دهید و دریچه کولر را بر روی قاب چوبی پیچ کنید و باید توجه داشته باشید که دریچه کاملا تراز باشد. اگر مهارت کافی در این زمینه را ندازید نصب آن را به کارشناسان تهویه نو بسپارید.

پس از انتخاب نوع دریچه کانال کولر آبی، با کارشناسان شرکت تهویه نو تماس بگیرید تا جهت اندازه گیری دهانه های کانال کولر در محل شما حاضر شوند. پس از اندازه گیری دهانه های کانال کولر، سفارش شما در برنامه تولید این شرکت قرار می گیرد و کمترین زمان برای نصب دریچه به محل ارسال میشود.

قیمت دریچه کولر آبی

قیمت دقیق دریچه کانال کولر آبی، به جنس و ابعاد و همچنین دمپر دار و بدون دمپر آن آن وابسته می باشد. اما بطور کلی دریچه کولر آبی آلومینیومی نسبت به دریچه های گالوانیزه گران تر بوده و بدیهی است که دریچه های هوشمند به دلیل تکنولوژی که در آن بکار رفته، قیمت بیشتری دارند.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن