کانال سازی کولر در تهران با استفاده از متدهای جدید

کانال سازی کولر در تهران با استفاده از متدهای جدید

در این مطلب قصد داریم ضمن بیان هدف کانال سازی کولر به معرفی یک شرکت با سابقه کانال سازی در تهران بپردازیم. عموما کانال کشی کولر به منظور ایجاد دمایی مطلوب و مناسب در فضاهای اداری و مسکونی و صنعتی انجام می شود. برای انتقال گرمایش و سرمایش و جلوگیری از هدر رفت آن، طراحی، ساخت و اجرای کانال الزامی می باشد. در ادامه این مطلب بیشتر به این موضوع می پردازیم.

بهترین شرکت کانال سازی کولر در تهران

شرکت تهویه نو، یکی از قدیمی ترین شرکت های کانال سازی در تهران می باشد که محصولات خود را با متدهای جدید طراحی و با بهترین متریال تولید می نماید. برای کانال سازی کولر و اجرای آن در تهران با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو تماس بگیرید. این شرکت کانال سازی در تهران، از ابزار آلات و تجهیزات به روز و مطابق با استاندارد های جهانی برای ساخت کانال کولر استفاده می نماید.

تهویه نو با کانال سازی کولر، هودهای صنعتی، تولید عایق برودتی و حرارتی آماده همکاری با شرکت های صنعتی، آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و …. برای ایجاد تهویه مطبوع می باشد.

پس از متریال بکار رفته، این میزان دانش تخصصی نیروی کار کانال سازی است که بر سطح کیفیت آن موثر می باشد. زیرا  همکاری با نیروی متعهد و با تجربه و استفاده از دستگاه های مجهز صنعتی موجب افزایش کیفیت کانال کشی کولر در این مجموعه شده است از این رو شرکت کانال سازی کولر تهویه نو (کانال سازی در تهران) نیز با همکاری نیروهای حرفه ای و آموزش دیده در این زمینه، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می نماید.

بطور معمول کانال های چهار گوش در محیط های مسکونی و اداری کاربرد دارند و کانال های گرد در مکان های صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، جهت سفارش انواع کانال کولر همچون کانال کولر گرد، کانال کولر چهارگوش، کانال کولر معمولی، کانال کولر از پیش عایق شده می توانید به بهترین شرکت کانال سازی در تهران تماس حاصل فرمایید.

ایجاد دمای مناسب و تهیویه مطبوع در محیط، ابتدا به نوع و کیفیت دستگاه مورد استفاده و سپس به نحوه کانال کشی کولر بستگی دارد. از این رو کارشناسان کانال سازی تهویه نو با توجه به مساحت و شرایط آب و هوایی هر یک از محیط ها ساخت کانال کولر را آغاز می نمایند.

خدمات شرکت کانال سازی کولر در تهران

شرکت کانال سازی تهویه نو ارائه دهنده انواع کانال کولر (معمولی و از پیش عایق شده)، کانال کولر گرد، کانال چهار گوش و سایر موارد مربوط به تهویه مطبوع فضا می باشد که در ادامه آورده شده است :

  • ساخت و نصب کانال کولر برای تالارهای پذیرایی در تهران
  • کانال سازی سوله های صنعتی در تهران و حومه
  • ساخت و اجرای داکت اسپیلت در تهران
  • کانال کشی کولر برای دستگاه های چیلر
  • ساخت و نصب کانال انتقال هوا در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی تهران و…

اهمیت کانال سازی کولر

عموما کانال سازی (کانال انتقال هوا)، در ساختمان های مسکونی و صنعتی برای ایجاد دمایی مطلوب و مناسب انجام می شود. انتقال هوای تازه از چیلر ها، فن کوئل ها و کولر های آبی بواسطه کانال های ساخته شده شرکت تهویه نو امکان پذیر می باشد.  از این رو اجرای استاندار و صحیح آن می تواند تاثیر بسزایی در تامین دما و هوای مناسب در محیط خواهد داشت. امروزه کانال سازی کولر و اجرای صحیح آن از اهمیت بالایی بخصوص در سوله های صنعتی، رستوران ها و آشپزخانه هتل های بزرگ و… دارد .

دما در خانه ها، ادارات، سوله های صنعتی، مراکز خرید، بیمارستان ها و… از طریق کانال سازی کولر، سازماندهی می شود. با گسترش صنعت کانال سازی کولر، تنظیم دمای محیط بویژه در محیط های صنعتی راحتر صورت میگیرد.

طراحی و تولید انواع دریچه های دمپردار، یکی از محصولات دیگر شرکت تهویه نو می باشد که با استفاده از آنها دیگر نیازی به پوشاندن دریچه کانال کولر در فصول سرد نیست.

قیمت کانال سازی کولر در تهران

هدف اصلی شرکت تهویه نو، ارائه خدمت با کیفیت و تضمینی نظیر ساخت و اجرای کانال کولر، انواع دمپر و… می باشد. قیمت کانال سازی کولر در تهران به موارد سیاری همچون نوع ورق بکار رفته (استیل یا گالوانیزه)، متراژ ورق، ضخمات ورق و حق الزحمه ساخت آن دارد که بسته به شرکت و کیفیت خدمات، می تواند مبلغ حق الزحمه متفاوت باشد. شرکت تهویه نو این اطمینان را به شما می دهد که خدمات با کیفیتی را با قیمت مناسب به شما ارائه دهد.

پیش از این مقاله در خصوص نحوه محاسبه هزنیه کانال کشی منتشر نمودیم که در صورت تمایل می توانید از آن بازدید نمایید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن