قیمت دریچه کولر آبی (پلاستیکی، فلزی، هوشمند)

قیمت دریچه کولر آبی (پلاستیکی، فلزی، هوشمند)

دریچه کانال کولر را می توان به سفارش مشتری از جنس آلومینیوم، گالوانیزه، چوبی (MDF)، پلاستیک و کنترلی (هوشمند) ساخت. بدیهی است که قیمت کانال کولر را جنس، ابعاد و دستمزد ساخت آن مشخص می کند. جهت خرید دریچه کانال کولر با قیمت مناسب با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو آستیاک تماس حاص فرمایید.

قیمت دریچه کولر آبی

شرکت تهویه نو، یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده انواع دریچه کانال کولر آبی، انواع دریچه تنظیم هوا، کانال سازی، ارائه خدمات فنی شوتینگ زباله، ساخت و نصب انواع هودهای صنعتی، اجرای عایق کاری برودتی و حرارتی، کانال سازی صنعتی و … می باشد. قیمت دریچه کولر تولید این شرکت، به نسبت ارزان تر از سایر شرکت ها می باشد و دلیل این ارزانی کیفیت پایین محصولات تهویه نو نیست بلکه خرید عمده متریال و تولید انبوه آن دلیل ارزانی محصولات شده است.

  • قیمت دریچه کولر آبی آلومینیومی

وزن دریچه کولر آلومینیومی در مقایسه با سایر دریچه ها سبک تر بوده و همچنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت و تابش نور خورشید دارد به همین دلیل قیمت دریچه کانال کولر آلومینیوم گران تر از دریچه های گالوانیزه یا فلزی می باشد. جهت سفارش و اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان فروش تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

  • قیمت دریچه کولر آبی پلاستیکی

قیمت دریچه کولر پلاستیکی ارزان تر از سایر دریچه ها می باشد، این موضوع به همراه مقاومت بالا و همچنین قابلیت استفاده از آن به عنوان دریچه تنظیم هوا در پوشش تاسیسات، کنتورهای برق، سرویس های بهداشتی و حمام باعث شده تا طرفدار زیادی داشته باشد.

  • قیمت دریچه کولر آبی فلزی

دریچه های کولر فازی و یا گالوانیزه یکی دیگر از انواع دریچه کولر می باشد که قیمت آن به متراژ ورق بکار رفته، ضخامت ورق و دستمزد ساخت بستگی دارد اما در کل قیمت دریچه کولر فلزی، ارزان تر از آلومینیومی می باشد

  • قیمت دریچه کولر آبی هوشمند

اینک شاهد نسل جدید از دریچه های کولر هستیم که قابلیت تنظیم پره ها به جهات مختلف با استفاده از ریموت و کنترل را دارند.  به وسیله ی دکمه هایی که بر روی دریچه کولر برقی قرار گرفته است می توان دمپرها را باز و بسته و نیز به چپ و راست هدایت نمود. به این دریچه ها، برقی و کنترلی نیز می گویند که به دلیل تکنولوژی بکار رفته، در مقایسه با سایر دریچه ها قیمت بالا تری دارد.

  • قیمت دریچه کولر چوبی

دریچه کولر چوبی، ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد و جنس آن از MDFمی باشد. از ویژگی این نوع دریچه ها تنوع رنگ و طرح آن می باشد و قیمت آن نیز به قیمت نوع ورق MDF استفاده شده بستگی دارد.

شما می توانید انواع دریچه های کولر را در ابعاد دلخواه به شرکت تهویه نو سفارش دهید. پس از تماس شما و هماهنگی های لازم، کارشناس شرکت تهویه نو از پروژه بازدید نموده و دهانه های کانال کولر را اندازه گیری می کند و با توجه به جنس مورد نظر مشتری، قیمت و هزینه ساخت و نصب دریچه کولر آبی تخمین زده می شود.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن