انواع آبرو شیروانی از جنس ورق گالوانیزه

آبرو گالوانیزه به منظور جمع آوری آب ناشی از برف و باران و هدایت آن به بیرون ساختمان، بر روی بام نصب می شود تا از ورود آب به داخل ساختمان و همچنین آسیب رسیدن به سقف ساختمان جلوگیری شود. آبروهای گالوانیزه با توجه به شکل ظاهری به چند نوع لندنی، کناری، وسط، فیتیله ای (سوئدی) و جعبه ای تقسیم می شوند. یکی از محصولات شرکت کانال سازی تهویه آبرو گالوانیزه می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

آبروهای گالوانیزه

برای جلوگیری از ریزش آب باران و برف به داخل سوله ها و سازه هایی که دارای سقف شیب دار، بهترین گزینه نصب آبرو گالوانیزه به شکل کانالی هلالی و چهارگوش می باشد. البته آبروها با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق مختلف طراحی می شود.

بطور کلی آبروها با هدف هدایت آب باران در زیر لبه سقف های شیروانی و شیبدار ساختمان ها و سوله ها نصب می شود. آبروها را ناوادانی و گاتر (Gutter) نیز می نامند.

دلیل استفاده از ورق گالوانیزه، در انواع آبروهای شیروانی، مقاوت آن در انواع شرایط اقلیمی می باشد. این ورق بصورت جوی آب عمل میکند و آب سقف یا جوی را به یک سمت هدایت می کند. از آبروهای گالوانیزه می توان در سقف شیب دار سوله های صنعتی، خانه های ویلایی، سر درب ورودی ساختمان ها استفاده کرد.

مشخصات ظاهری آبروهای گالوانیزه

آبروگالوانیزه دارای ضخامت های: 0.50 میلی متر ، 0.60 میلی متر و 0.70 میلی متر می باشد و به دو شکل هلالی و قوسی نورد و نصب می شود. آبرو های گالوانیزه که دارای ضخامت بیشتر از 0.7 میلیمتر می باشند باید فاصله پرین های سازه با رعایت درصد شیب به صورت چهارگوش در کارگاه های برش و خم کاری ساخته شوند.

  • آبرو جعبه ای گالوانیزه

آبروهای گالوانیزه دارای ضخامت ۱میلی متر الی ۲ میلی متر می باشند. در صورت استفاده از ورق گالوانیزه در این نوع آبرو ها، باید نقطه محل اتصال با جوش آب بند شود و با توجه به ضخامت آبرو، فاصله تسمه ی آن مشخص می شود.

  • آبرو مخفی (valley gutter)

از آبروهای مخفی valley gutter، جهت هدایت آب برف و باران، مابین خط الرأس ها بر روی سقف شیب دار نصب می شود.

  • آبرو لندنی

ضخمات ورق گالوانیزه بکار رفته در این نوع آبروها، 0.5 میلیمتر بوده و با پیچ ، پرچ و پرس کردن لبه ها نصب می شود و فاصله تسمه ها می تواند هشتاد سانتیمتر باشد.

جهت سفارش انواع آبرو های شیروانی از جنس ورق گالوانیزه، با بخش فروش محصولات شرکت تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن