انواع دریچه داکت اسپلیت با کیفیت و قیمت مناسب

انواع دریچه داکت اسپلیت با کیفیت و قیمت مناسب

دریچه داکت اسپلیت عموما پس از نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت برای پوشاندن و کاور تجهیزات آن نصب می شود که بعدها بتوان از طریق این دریچه بازدید ها دوره ای و تعمیر اسپلیت صورت بگیرد. شرکت کانال سازی تهویه نو، ارائه دهنده انواع دریچه داکت اسپلیت با قیمت و کیفیت مناسب می باشد که می توانید جهت سفارش و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش آن تماس حاصل فرمایید.
در ادامه این مطلب به معرفی انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت و قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت می پردازیم.

دریچه داکت اسپلیت تهویه نو

شرکت تهویه نو آستیاک، یکی از با تجربه ترین شرکت های کانال سازی در تهران (کانال سازی صنعتی) و تولید کننده انواع تجهیزات ایجاد تهویه مطبوع همچون کانال انتقال هوا، طراحی و ساخت سیستم شوتینگ زباله ، دریچه داکت اسپلیت (پلاستیکی و آلومینیومی) و انواع دریچه تنظیم هوا و… می باشد که می توانید جهت خرید انواع دریچه داکت اسپلیت با بهترین متریال و قیمت مناسب (در ابعاد و رنگ های سفارشی) با شرکت تهویه نو آستیاک تماس حاصل فرمایید.

همانطور که اشاره شد دریچه داکت اسپلیت عموما پس از نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت برای پوشاندن و کاور تجهیزات آن نصب می شود که بعدها بتوان از طریق این دریچه، بازدید ها دوره ای و تعمیر اسپلیت صورت بگیرد. این دریچه در قسمت زیر دستگاه داکت اسپلیت و روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده نصب می شود. لازم به ذکر است که نصب دریچه اسپلیت به دلیل اینکه دستگاه داکت اسپلیت بوسیله ی سقف کاذب پوشانده می شود، ضروری می باشد.

انواع دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی

به طور کلی از پلاستیک و آلومینیوم برای ساخت دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود که هر یک از آنها با توجه به شکل ظاهری (لولایی، شیاردار و…) که دارند ویژگی و خصوصیات خاص خود را دارند. در ادامه این مطلب به انواع دریچه داکت اسپلیت می پردازیم.

  • دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی
دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی، از رایج ترین نوع دریچه داکت اسپلیت می باشد. همانطور که پیداست در این نوع دریچه ها برای ساخت فریم و دریچه داکت اسپلیت، از آلومینیوم استفاده شده است. فریم این نوع دریچه از پروفیل آلومینیومی با عرض ۳ و ۵ سانت می باشد. زمانی از فریم 3 سانت و یا فریم معمولی استفاده می شود که کلاف زیر کار دریچه داکت اسپلیت گونیا و استاندارد باشد.

درب دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی، در ابعاد کوچک و متوسط از ورق آلومینیومی با ضخامت 1 میلی متر ساخته شده و بدیهی است که برای ابعاد بزرگتر از ورق با ضخامت بیشتر استفاده می شود و سطح آن کاملا صاف و بدون شیار می باشد. جهت سفارش این محصول تهویه نو با ما تماس بگیرید.

  • دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده وزنه ای
دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده وزنه ای

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده وزنه ای

نوعی دیگر از دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی، دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده وزنه ای می باشد. همانطور که می دانید جنس درب و فریم این نوع دریچه بازدید نیز از جنس آلومینیوم می باشد و همانند مدل قبلی برای ساخت درب آن در ابعاد کوچک از ورق آلومینیومی 1 میلی متری و برای ابعاد بزرگتر از ورق های باز ضخامت بیشتر استفاده می شود و فاقد هرگونه شیار و منافذ می باشد . جالب است که بدانید به هنگام بازدید از داکت اسپلیت، این دریچه بطور کامل جدا می شود. برای خرید بهترین دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده وزنه ای و لولایی با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو (کارخانه کانال سازی) تماس حاصل فرمایید.

  • دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی شیاردارِ لولایی
دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی شیاردارِ لولایی

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی شیاردارِ لولایی

همانطور که از نامش پیداست، درب این نوع دریچه داکت اسپلیت (دریچه بازدید فن کویل) دارای شیار (برای گردش هوا) می باشد و جنس درب و فریم آن از آلومینیوم می باشد. البته ضخامت درب متغییر می باشد و با لولا به فریمِ دریچه داکت اسپلیت متصل می شود. این دریچه ها دارای قفل زیمنسی می باشند و با توجه به طراحی محیط، می توان رنگ مورد نظر را به شرکت سازنده سفارش داد. رنگ این دریچه های داکت اسپلیت عموما کوره ای استاتیک می باشد و در مقابل عوامل تخریبی و فرسایشی از جمله ضربه، نور خورشید یا مواد خورنده مقاوم می باشند.

  • دریچه داکت اسپلیت شیاردار آلومینیومی با درب وزنه ای

دریچه داکت اسپلیت شیاردار آلومینیومی با درب وزنه ای، کاملا از آلومینیوم ساخته شده و دارای فریم و دربِ شیاردارِ جداشونده می باشد و ساختار داخلیِ درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر هستند که بطور موازی و متوازن در فاصله های یکنواخت در کنار هم می باشند. انطباق مسیرِ این شیارها در زیرِ دستگاه داکت اسپلیت با محل برگشت هوای دستگاه، الزامیست.

  • دریچه داکت اسپلیت خطی آلومینیومی با درب لولایی
دریچه داکت اسپلیت خطی آلومینیومی با درب لولایی

دریچه داکت اسپلیت خطی آلومینیومی با درب لولایی

جنس فریم و درب، دریچه داکت اسپلیت خطی آلومینیومی با درب لولایی نیز از آلومینیوم بوده و برای ساخت آن ابتدا باید فریم دریچه داکت اسپلیت طراحی، برش و سپس مونتاژ شود.

  • دریچه داکت اسپلیت خطی آلومینیومی با درب وزنه ای

همانطور که می دانید، جنس این نوع دریچه نیز از آلومینیوم بوده و به هنگام بازدید و تعمیر داکت اسپلیت، درب این نوع دریچه بطور کامل جدا می شود، به عبارتی فاقد لولا می باشد. این نوع دریچه ها قابلیت نصب به دو روش، پیچ از رو و پیچ مخفی را دارند.

  • دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی
دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی

دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی

جهت خرید دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی با بهترین متریال و قیمت مناسب (در ابعاد و رنگ های سفارشی) با شرکت تهویه نو آستیاک تماس حاصل فرمایید. درب این نوع دریچه ها به دلیل اینکه هوای بیشتری گردش داشته باشد، مشبک طراحی شده است و همانطور که مشخص است با لولا به فریم متصل می شود.

  • دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیوم وزنه ای 

دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیوم وزنه ای، بهترین گزینه برای مواقعی است که دستگاه داکت اسپلیت نیاز به تامین هوای تازه جهت محفظه ی خود داشته باشد که بتوان درب را جابجا کرد و مجددا در محل خود جای داد.

دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی

دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی بهترین گزینه برای مناطق مرطوب و شهر های بار رطوبت بالا می باشد زیرا در برابر فرآیند اکسایش مقاوم است. دریچه های داکت اسپلیت پلاستیکی تولید شده توسط شرکت تهویه نو، از جنس abs  می باشد و به همین دلیل وزن آنها در مقایسه با سایزشان بسیار مناسب می باشد.

قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت

قیمت دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی با قیمت دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی یکسان نبوده و بدیهی است که جنس دریچه، ابعاد دریچه و نوع لولایی، وزنه ای، خطی و یا مشبک تعیین کننده قیمت آن می باشند. از این رو جهت اطلاع از قیمت دقیق دریچه بازدید داکت اسپلیت با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن