کانال سازی با طراحی استاندارد و بهینه

کانال سازی با طراحی استاندارد و بهینه

کانال سازی به منظور هدایت هوا به محل خاص، در ساختمان های صنعتی، بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها و برخی از ساختمان های مسکونی انجام می شود. شرکت تهویه نو یکی از بهترین شرکت های کانال سازی و طراحی بهینه کانال انتقال هوا می باشد، که طراحی مناسب کانال و انتخاب بهترین مسیر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

می توانید در زمینه ایجاد تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی، صنعتی، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و بیمارستان های از با متخصصان شرکت تهویه نو مشاوره دریافت نمایید. این شرکت علاوه بر کانال سازی، ارائه دهنده بهترین  دمپرهای پره ای، هود صنعتی، کلاهک پره ای، انواع آبرو و آبچکان و عایق الاستومری نیز می باشند که جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش محصولات تهویه نو ، مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کانال سازی توسط شرکت تهویه نو

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره کردیم، این کانال سازی با انتقال و هدایت هوا (سرد و گرم)، نقش بسیار مهمی در ایجاد تهویه مطبوع فضا، بخصوص فضاهایی همچون سوله های صنعتی، آشپز خانه های بزرگ صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها و حتی مدارس و دانشگاه ها دارد. در فصول سر، هوای گرم و در فصول گرم، هوای خنک، از منبع بوسیله کانل سازی به فضاهای مورد نظر انتقال داده می شود.

شرکت تهویه نو آماده همکاری در زمینه ساخت و نصب کانال های مراکز صنعتی، ساخت و نصب انواع دریچه های تنظیم هوا، ساخت و نصب انواع کانال های چهار گوش، ساخت و نصب انواع کانال های گرد، ساخت و نصب کانال های برجها می باشد. با عقد قرارداد با شرکت کانال سازی تهویه نو از بهترین خدمات ممکن بهره مند خواهید شد.

بی تردید تهویه نو از با سابقه ترین شرکت های کانال سازی در ایران بوده و با توجه به نیرو های با تجربه و کارآزموده آن، می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر کامل طراحی و اجرای کانالسازی فضای صنعتی و مسکونی خود را به آنها بسپارید.

اهمیت طراحی و اجرای کانال انتقال هوا

در انتخاب یک شرکت طراحی و ساخت کانال انتقال هوا بسیار دقت کنید و پروژه های انجام شده توسط آن شرکت را بررسی نمایید تا از مهارت کارشناسان آن مرکز اطمینان حاصل کنید زیرا برخی کانال سازی و طراحی آن را ساده مینگارند و از این رو به اولین شرکتی پیشنهادی سفارش خود را ثبت می کنند در حالیکه نمی دانند که اگر طراحان آن به استانداردها و نکات مورد توجه در کانالسازی توجه لازم را نداشته باشند، ممکن است مشکلات بسیار جدی تری را برای اهالی ساختمان های مسکونی و کارکنان فضاهای صنعتی به وجود آورند.

انتقال سرما از منبع به ساختمان های صنعتی در فصول گرم تابستان بخصوص در مناطق گرمسیر جهت رفا حال پرسنل و نیروهای کار آن صنعت بسیار حائز اهمیت می باشد و همینطور باکلعس انتقال گرما در فصول سرد سال به همین دلیل طراحی استاندارد و بهینه آن را باید جدی گرفت. در این صنعت باید طبق نقشه ی طراحی شده از یک سری دریچه ها هوا و کانال ها اجرا شود.

کانال های از پیش عایق شده، یکی از شیوه های کانال سازی مدرن می باشد که از جمله ویژگی آنها می توان به سرعت اجرای بالا، قابلیت تغییر شکل،ضد قارچ و باکتری، عدم زنگ زدگی و پوسیدگی، یکپارچگی عایق، سبک بودن وزن آنها و عدم لرزش و صدا می باشد. که می توانید با توجه به معیار های سازه، از آنها بهره بگیرید.

در حال حاضر شرکت های کانال سازی زیادی مشغول فعالیت می باشند که برای جلب توجه مشتریان خود خدمات متعددی را ارائه می دهند یکی از این شرکت ها که می توانید بهترین خدمات را با قیمت منصفانه را از آن دریافت کنید، شرکت کانال سازی تهویه نو می باشد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن