کانال سازی کولر آبی با قیمت مناسب

کانال سازی کولر آبی با قیمت مناسب

قطعا تا کنون کانال کولر آبی را از نزدیک دیده اید و با مکانیزم عملکرد آن آشنایی دارید. کانال کولر آبی، به منظور انتقال هوا از کولر آبی به محیط طراحی و اجرا می شود. این کانال در گذشته از ورق گالوانیزه ساخته می شد و اکنون به دلیل مزایای ورق آلومینیوم، پارچه ای، پلاستیکی و فلکسیبل استفاده از ورق گاوانیزه به حداقل خود رسیده است. در ادامه این مطلب ضمن معرفی شرکت کانال سازی کولر آبی به بیان مراحل کانال سازی کولر آبی می پردازیم.

شرکت کانال سازی کولر آبی تهویه نو

کانال سازی کولر آبی همچون کانال هواساز، کانال سازی صنعتی، کانال پارکینگ با هدف انتقال هوا از منبع (کولر آبی) به محیط طراحی و اجرا می شود که امروزه با پیشرفت هایی که در صنعت کانال سازی حاصل شده، این کار از متریال های متنوعی که هر یک مزایای متعددی دارند، انجام می شود.

شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات و تولید ملزومات سیستم تهویه مطبوع نظیر دریچه کولر آبی، دریچه تنظیم هوا و… با تکیه به دانش و تجربه کارشناس خود در تلاشند که بهترین ها را به مشتریان ارائه دهندو رضایت آنها را جلب نمایند. از این رو ما تهویه نو را به عنوان بهترین شرکت کانال سازی کولر آبی به شما معرفی می نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت کانال سازی کولر آبی

همانطور که گفته شد کانال کشی کولر ساختمان در مدل های متنوعی انجام می شود و قیمت آن به جنس بدنه کانال، شکل ظاهری و متراژ ورق بستگی دارد. درست است که قیمت ارائه خدمات اینچنینی برای مشتری حائزه اهمیت می باشد اما باید در وهله اول کیفیت خدمات باشد چراکه برخی افراد تازه کار قیمت کانال سازی کولر آبی را به دلیل نداشتن تجربه کاری در این زمینه، بسیار ارزان مطرح کرده و مشتری را جذب می کنند، در صورتیکه خدمات آنها از کیفیت و کارایی مطلوب برخوردار نبوده و یا از متریال با کیفیت استفاده نمی کنند و در این شرایط تنها مشتری است که متضرر گشته و باید مجدد هزینه ای برای رفع اشکالات و یا ساخت مجدد پرداخت کند.

از این رو اگر می خواهید کانال سازی کولر استاندارد انجام شود و از کارایی و بازدهی مطلوبی بهره مند باشد، محاسبه، طراحی و ساخت آن را بدست افراد حرفه ای و مجرب بسپارید.

  • قیمت کانال کولر آبی گالوانیزه 

کانال کولر گاوانیزه را می توان نسل قدیمی کانال انتقال هوا دانست از مزایای این نوع کانال ها می توان به وزن سبک و قیمت مناسب آن اشاره کرد اما در برابر تابش نور خورشید و رطوبت مقاومت خوبی ندارند.

  • قیمت کانال کولر آبی آلومینیومی

کانال کولر معمولا به شکل چهار گوش (مربع و مستطیل) ساخته میشود و امروزه تقاضا برای استفاده از ورق آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و رطوبت بسیار زیاد شده اما قیمت آن در مقایسه با گالوانیزه کمی بیشتر می باشد.

  • قیمت کانال کولر آبی فلکسیبل

کانال کولر آبی فلکسیبل به دو مدل کومبی و آلومینیومی تقسیم می شود که قیمت کانال هوای فلکسیبل آلومینیومی در مقایسه با کانال هوای کومبی بصرفه می باشد.

  • قیمت کانال کولر آبی از پیش عایق شده

جنس این نوع کانال ها از ورق پلی یورتان (از پیش عایق شده) است که مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل جوی از خود نشان داده و البته که قیمت آن در مقایسه سایر کانال ها بیشتر می باشد.

  • قمت کانال کولر آبی پلاستیکی

از مزایای استفاده از کانال کولر پلاستیکی می توان به نصب ساده، وزن سبک، ضدباکتری و قارچ و قیمت ارزان آن اشاره کرد. قیمت این نوع کانال ها در مقایسه با مزایای که دارد، بسیار ارزان بوده و برای کانال سازی کولر آبی در منطق مرطوب، گزینه مناسبی می باشند.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن