کانال سازی کولر در جنوب تهران کاملا تخصصی

کانال سازی کولر در جنوب تهران کاملا تخصصی

طراحی و اجرای سیستم کانال تهویه مطبوع پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد، این پروسه نیازمند محاسبه و طراحی تخصصی و حرفه ای می باشد بخصوص اگر هدف، کانال کشی کولر در یک فضای بزرگ صنعتی باشد. از این رو ما در این مطلب به معرفی یک شرکت کانال سازی کولر در جنوب تهران، که تجربه زیادی در این زمینه کانال سازی صنعتی، طراحی، کانال انتقال هوا و همچنین اجرای سیستم شوتینگ زباله دارد، می پردازیم.

بهترین کانال سازی کولر در شمال تهران

کانال سازی کولر برای انتقال هر چه بهتر هوا از منبع به محیط انجام می شود و همه مراحل چهارگانه آن (محاسبه، طراحی، ساخت و نصب) باید توسط متخصصان حرفه ای انجام شود تا بازدهی مطلوبی داشته باشد. شرکت تهویه نو بهترین کانال سازی کولر در شمال تهران، از جمله شرکت های کانال سازی در تهران می باشد که با کانال سازی مدرن و مهندسی، حین کاهش مصرف انرژی، بازدهی آن را ارتقا می دهند.

این شرکت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه کانال سازی (کانال پارکینگ، کانال اگزاست) و ساخت انواع ملزومات سیستم تهویه مطبوع ساخت انواع دریچه های تنظیم هوا، دریچه بازدید تاسیسات، دمپرهای پره ای و… خدمات با کیفیت و تضمینی را به مشتریان خود ارائه میدهد. از این رو کانال سازی پروژه های صنعتی و مسکونی عظیم در جنوب تهران را بدست متخصصان حرفه ای شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک در جنوب تهران بسپارید.

ارائه خدمات این شرکت کانال سازی کولر به جنوب شهر تهران ختم نمی شود، بلکه دوستان عزیز در شمال، غرب و شرق این استان نیز می توانند از خدمات ارزان قیمت آن بهره مند شوند.

قیمت کانال سازی کولر در جنوب تهران

شرکت تهویه نو آستیاک، قیمت کانال سازی کولر در جنوب تهران را مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه کانال سازی در تهران ارائه می دهد و ریالی اضافه تر دریافت نخواهند کرد و در برخی موارد تخفیفاتی را نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

همانطور که می دانید، هزینه کانال سازی کولر در جنوب تهران، به نوع ورقی که مشتری انتخاب می کند (آلومینیوم، گالوانیزه، از پیش عایق شده، پاره ای و فویلی) و متراژ آن، هزینه محاسبه، ساخت و نصب آن و هزینه حمل و نقل کانال تا پروژه بستگی دارد.

مراحل ساخت کانال سازی کولر در جنوب تهران

مراحل کانال سازی کولر در چهار مرحله محاسبه، طراحی، ساخت و نصب خلاصه می شود. چنانچه با شرکت کانال سازی جنوب تهران تماس حاصل فرمایید، متخصص این شرکت برای اندازه گیری های لازم، از پروژه بازدید می نماید و سپس با محاسبه و طراحی مسیر کانال سازی کولر، میزان ورق مورد نیاز و همچنین قیمت کانال سازی کولر را تعیین می نماید و پس از ساخت کانال آن را برای نصب به پروژه منتقل می کنند.

تمامی مراحل ذکر شده نیازمند دقت و رعایت اصول کانال سازی می باشند تا از بازدهی مناسبی بهره مند شود در غیر این صورت باید مجددا طراحی و اجرا شود، از این رو بهتر است که از همان ابتدا کار را به شرکت های معتبر و با سابقه همچون شرکت تهویه نو بسپارید. تهویه نو، بهترین شرکت کانال سازی در جنوب تهران، در پروژه های عظیم و مطرحی نظیر سیستم تهویه مطبوع دیجی کالا، سیستم تهویه سالن های تولید شرکت سام الکترونیک (سامسونگ)، سیستم تهویه مطبوع شرکت نفت جزیره خارک، سیستم تهویه مطبوع بیمارستان کنارک، تهویه مطبوع بیمارستان شهید لواسانی، سیستم انتقال هوای پروژه مجتمع پژوهشگاه صنعت نفت ایران و چندین پروژه دیگر فعالیت داشته است.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن