کانال سازی کولر در شرق تهران با طراحی مدرن و مهندسی

کانال سازی کولر در شرق تهران با طراحی مدرن و مهندسی

شاید در نگاه اول ساخت کانال انتقال هوا و یا کانال سازی کولر خیلی ساده به نظر برسد، در حالیکه اصلا اینطور نیست اجرای یک کانال کولر استاندارد نیازمند انجام محاسبات دقیق و طراحی مهندسی و استاندارد دارد تا بتواند بازدهی مطلوب در محیط را داشته باشد. در این مطلب به معرفی یک شرکت حرفه ای کانال سازی کولر در شرق تهران با طراحی مدرن و مهندسی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : کانال سازی در غرب تهران

کانال سازی کولر در شرق تهران

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، برای اینکه یک کانال انتقال هوا بتوان مطلوب واقع شود مستلزم یک طراحی و محاسبه دقیق و حرفه ای می باشد، از این رو باید انجام اینکار را به دست متخصصان شرکت های کانال سازی بسپارید.

شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک، یکی شرکت های قدیمی کانال سازی در تهران می باشد که خدمات بی نظیری در زمینه کانال سازی مدرن، کانال سازی صنعتی، سیستم شوتینگ زباله و ملحفه، ساخت کانال کولر جدید و سایر ملزومات سیستم تهویه مطبوع همچون ساخت انواع دریچه تنظیم هوا، دریچه بازدید تاسیسات و … می باشند که آماده ارائه بهترین خدمات تهویه مطبوع و کانال سازی در شرق تهران می باشد.

دوستا عزیز ساکن محله های شرق تهران چنانچه قصد بازسازی و یا اجرای کانال کولر منزل و یا پروژه صنعتی خود را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناس فروش این کارخانه کانال سازی تماس حاصل فرمایید.

ضرورت کانال سازی استاندارد در شرق تهران

همانطور که می دانید کانال سازی به منظور انتقال هوا از منبع (کولر، هواساز و …) به محیط مورد نظر انجام می شود و در صورت عدم اجرای استاندارد مشکلاتی نظیر ایجاد سر و صدا، بازدهی کم را به همراه خواهد داشت که افراد را مجبور به اجرای مجدد آن و پرداخت هزینه دوباره می کند از این رو بهتر است در گام اول اجرای آن را به دست متخصصان با تجربه شرکت تخصصی کانال سازی بسپارید، اگر در شرق تهران هستید ما شرکت تهویه نو، بهترین شرکت کانال سازی در شرق تهران را به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم.

این شرکت از دیرباز تا اکنون در پروژه های بزرگ و مطرح کشور همچون طراحی، تولید و اجرای سیستم HVAC کارخانه تولید یخچال های خانگی دیپوینت،  سیستم HVAC کارخانه مارال چرم، سیستم انتقال هوای مطبوع ساختمان مرکزی فرودگاه های کل کشور، تهویه مطبوع بیمارستان شهید لواسانی، سیستم انتقال هوای شرکت صبا باتری و سیستم انتقال هوای مطبوع سالن مونتاژ بنز E200 ایران خودرو نقش داشته است. از این رو می توانید با اطمینان خاطر کامل اجرای آن را به دست متخصصان این شرکت بسپارید.

قیمت کانال سازی در شرق تهران

خب طبیعتا در وهله اول، مساله ای که برای کارفرمایان شرق تهران مطرح است قیمت کانال سازی در شرق تهران می باشد. اما لازم است که بدانید قیمت کانال سازی به ورقی که شما انتخاب می کنید  متراژ مسیر کانال کشی و همچنین حق الزحمه طراحی و ساخت و حمل و نقل آن تا پروژه بستگی دارد.

از آنجایی که کانال سازی ممکن است به درخواست کارفرما از جنس پلاستیک، گالوانیزه، آلومینیوم و یا ورق های از پیش عایق شده باشد قیمت های آن نیز با هم متفاوت می باشد و برای اینکه قیمت دقیق را بدانید با کارشناس فروش تهویه نو تماس بگیرید تا در اسرع وقت از پروژه بازدید کنند و با اندازه گیری های لازم قیمت تمام شده کانال سازی را به شما اعلام نمایند.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن