کانال سازی کولر غرب تهران با قیمت مناسب

کانال سازی کولر غرب تهران با قیمت مناسب

حتما میدانید که کانال سازی کولر با هدف انتقال هوا از کولر و ایجاد تهویه مطبوع به محیط اجرا می شود و با توجه به کاربری محیط و معیار های مد نظر، نوع کانال کولر مشخص می شود. کانال کولر با توجه به شکل ظاهری و جنس ورق استفاده شده به چند نوع تقسیم می شود. چنانچه به دنبال کانال سازی کولر در غرب تهران هستید، ما شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک را به شما معرفی می نماییم در ادامه این مطلب با خدمات این کارخانه کانال سازی بیشتر آشنا خواهید شد.

مرکز کانال سازی کولر در غرب تهران

شرکت تهویه نو با همکاری نیروهای کار حرفه ای و طراحی دقیق و مهندسی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد و از تکنولوژی روز دنیا برای کانال سازی مدرن بهره می گیرند و علاوه بر کانال سازی کولر در غرب تهران، و کانال کشی کولر آبی بیش از 10 سال است که خدماتی دیگر نظیر ساخت کانال پارکینگ، کانال اگزاست، کانال هواساز و کانال تهویه مطبوع و سایر ملزومات سیستم تهویه مطبوع را در تهران ارائه می دهند.

این شرکت کانال سازی در تهران، اجرای سیستم تهویه مطبوع پروژه های بزرگی نظیر  مجتمع پژوهشگاه صنعت نفت ایران، بیمارستان 64 تختخوابی کنارک، ساختمان مرکزی فرودگاه های کل کشور، اجرای سیستم HVAC کارخانه مارال چرم و… بر عهده داشته و اکنون آماده عقد قرارداد همکاری با انواع ساختمان های بزرگ صنعتی و مسکونی در غرب تهران می باشد. جهت بهره مندی از خدمات ارزنده این کارخانه و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

طراحی و اجرای استاندارد کانال کولر بسیار حائز می باشد و امروزه با پیشرفت صنعت کانال سازی، شرکت های بسیاری با روش های مدرن این کار را انجام می دهند و در صورت طراحی غیر استاندارد مشکلاتی همچون آلودگی صوتی و بازدهی کم را بهمراه خواهد داشت که باعث می شود که اجرای آن مجددا انجام شود و این موضوع باعث بالا رفتن هزینه های کارفرما می شود.

قیمت کانال سازی کولر در غرب تهران

شرکت تهویه نو، قیمت کانال سازی کولر غرب تهران و سایر خدمات خود را مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه کانال سازی کولر در تهران دریافت می کند و در مواقعی تخفیفاتی را نیز برای مشتریان خود منظور می نمایند. همانطور که می دانید قیمت کانال سازی کولر در غرب تهران به نوع و متراژ ورق استفاده شده، هزینه و حق الزحمه محاسبه، طراحی، ساخت و اجرا دارد. بدیهی است که هرچه فضا کوچکتر و فاصله کولر تا محیط مورد نظر کمتر باشد، قیمت کانال سازی نیز کمتر خواهد شد.

این شرکت در ساخت انواع دریچه های تنظیم هوا (انواع دریچه سقفی)، دریچه کانال کولر، دریچه داکت اسپلیت و ساخت انواع دریچه بازدید تاسیسات و… فعالیت دارد و همه مواردی که ذکر شد را مطابق با اندازه های مورد نظر مشتری تولید و رنگ می نمایند از این رو می توانید پس از اجرای کانال کولر در غرب تهران، از دریچه کانال کولر این شرکت نیز استفاده نمایید جهت اطلاع از قیمت دریچه کولر تهویه نو با کارشناسان فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن