دریچه کانال کولر متنوع با ابعاد مورد نظر مشتری

در این مطلب ضمن معرفی یک شرکت تولید کننده انواع دریچه کانال کولر مطابق با ابعاد مورد نظر مشتری در جنس های متنوع همچون آلومینیوم، پلاستک، چوبی و … با قیمت مناسب به بیان کاربرد دریچه کانال کولر و قیمت دریچه کانال کولر و انواع آن می پردازیم.

دریچه کانال کولر با کیفیت بالا

دریچه کانال کولر درست جایی که کانال کولر به محیط ختم می شود، به منظور تنظیم جهت هوا تولید شده از منبع، در سقف و یا دیوار نصب می شود. به دریچه هایی که در سقف نصب می شوند دریچه های سقفی و به دریچه هایی که دیوار نصب می شوند دریچه های دیواری گفته می شوند.

دریچه کولر آبی بسته به جنس ورقی که از آن ساخته می شود به چند مدل تقسیم می شود. جنس دریچه کانال کولر می تواند از MDF، آلومینیوم و یا PVC باشد، هر کدام از آنها دارای مزایا و معیابی هستند که کارفرما بسته به شرایط محیطی بهترین گزینه را انتخاب می کند.

شرکت تهویه نو آستیاک از جمله شرکت های تولید کننده انواع دریچه کانال کولر، دریچه تنظیم هوا، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه داکت اسپلیت و… مطابق با ابعاد مورد نظر مشتری می باشد. این شرکت از روز تاسیس تا کنون در پروژه های بزرگ و مطرحی فعالیت داشته است و با توجه به سوابق و رزومه کاری می توانید ساخت انواع دریچه هوای صنعتی را بدست متخصصان آن بسپارید.

انواع دریچه کانال کولر

همانطور که اشاره کردیم، دریچه کانال کولر با توجه به جنس به مدل های متنوعی تقسیم می شوند. اغلب آنها دارای پره هایی می باشند که با تنظیم آنها می توان هوا را به جهت دلخواه هدایت کرد. در ادامه به شرح کامل هر یک از آنها می پردازیم.

  • دریچه کانال کولر آلومینیومی

از رایج ترین نوع دریچه کانال کولر، دریچه آلومینیومی می باشد که دارای قابلیت ساخت در ابعاد مختلف، وزن سبک، مقاوم در برابر رطوبت می باشد و از رنگ های کوره ای پودری برای پوشش سطح آن استفاده می شود.

  • دریچه کانال کولر چوبی

دریچه کانال کولر چوبی از ورق MDF ساخته می شود از مزایای این نوع دریچه می توان به طرح متنوع و زیبایی ظاهر آن اشاره کرد و بدیهی است که این دریچه برای مناطق مرطوب مناسب نمی باشد. جهت سفارش این نوع دریچه ها با کارشناس فروش شرکت تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

  • دریچه کانال کولر پلاستیکی

دریچه کولر پلاستکی، نسل جدید این نوع دریچه ها می باشد که از پلاستیک ABS و مقاوم در برابر آفتاب و گرما و سرما بوده و ثبات رنگ بالایی دارد. این دریچه ها از نوع دیواری بوده و دارای درب پوشش زمستانه می باشد که از خروج هوای گرم اتاق در فصل زمستان جلوگیری می کند.

  • دریچه کانال کولر هوشمند

دریچه کانال کولر هوشمند ،برقی و یا کنترلی از جدیدترین نوع دریچه های کولر می باشند که جهت پره های ان با استفاده از ریموت از راه دور قابل تغییر می باشد. از مزایای دریچه کانال کولر هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قابلیت بسته شدن کامل پره‌های افقی به منظور جلوگیری از ورودگرد و خاک و هوای خنک به داخل و هدر رفتن هوای گرم در زمستان.
  • قابلیت بسته شدن آسان و کامل دریچه‌های سایر اتاق‌ها و استفاده از جریان هوا در یک یا چند اتاق مخصوص به منظور استفاده بهینه از هوای خنک‌.

قیمت دریچه کانال کولر

با کیفیت ترین و ارزان ترین دریچه کانال کولر را از شرکت تهویه نو آستیاک، بهترین شرکت کانال سازی در تهران خریداری کنید. این شرکت به بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بهترین محصولات را مشتریان خود ارائه می دهد و بدیهی است که قیمت دریچه کانال کولر به ابعاد و جنس آن بستگی دارد. شما می توانید با اندازه گیری ابعاد دهانه کانال کولر، و تماس با کارشناس فروش تهویه نو، از قیمت دقیق دریچه کانال کولر مطلع شوید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن