دریچه هوای صنعتی در ابعاد مورد نظر مشتری

دریچه هوای صنعتی در ابعاد مورد نظر مشتری

تمامی دریچه های هوا صرفا به منظور انتقال هوای بهتر در سیستم تهویه مطبوع بکار می روند و برخی از آنها با توجه به ویژگی های خاصی که دارند برای استفاده در محیط های صنعتی بسیار مناسب می باشند که به آنها دریچه تهویه هوا صنعتی می گویند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب ضمن بیان انواع دریچه هوای صنعتی و کاربرد دریچه هوای صنعتی به معرفی شرکت سازنده بهترین دریچه های صنعتی می پردازیم.

دریچه هوای صنعتی ساخت شرکت تهویه نو

بدیهی است که تعبیه یک سیستم ایجاد تهویه مطبوع با طراحی و ساخت تخصصی در محیط های صنعتی همچون کارگاه و سوله های صنعتی و حتی سوله هایی که از آن به عنوان انبار غلات استفاده می شود، به چند دلیل ضروری می باشد. این دلایل عبارت اند از رفاه حال نیرو های کار، بهداشت محیط و کنترل دما برای پیشگیری از حوادث و… می باشند.

پس از تعبیه سیستم تهویه هوا و همچنین طراحی، ساخت و اجرای کانال آن باید در جایی که کانال انتقال هوا به محیط ختم می شود، دریچه ای تحت عنوان دریچه تنظیم هوا و یا دریچه تهویه هوا نصب گردد. که به دریچه هایی که دارای ویژگی های مطلوب برای استفاده در محیط های صنعتی می باشند همچون دریچه لوور هوارسان و… دریچه هوای صنعتی می گویند.

شرکت تهویه نو آستیاک من جمله کارخانه کانال سازی می باشد که خدماتی نظیر طراحی، ساخت و اجرای کانال صنعتی، کانال کولر آبی و همچنین تولید ملزومات سیستم تهویه مطبوع همچون دریچه کولر آبی، ساخت انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه هوا صنعتی در ابعاد مورد نظر مشتری ارائه می دهد. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه درخشان در این زمینه خدمات ارزنده و با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه نموده و اکنون آماده عقد قرارداد با شرکت های صنعتی بزرگ جهت ساخت دریچه تهویه هوا صنعتی مطابق با جنس و ابعاد دلخواه مشتری می باشد.

این شرکت علاوه بر ساخت دریچه های تنظیم هوا سقفی، دیواری، ارائه دهنده انواع دریچه بازدید فن کوئل و دریچه بازدید تاسیسات (که برخی از آنها دارای روزنه و شیار جهت گردش هوا می باشند) ساخته شده با متریال درجه یک نیز می باشد. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

انواع دریچه تنظیم هوا صنعتی

1. دریچه تنظیم هوا ی آلومینیومی دیواری

2. انواع دریچه تنظیم هوای آلومینیومی خطی

  •  دریچه تنظیم هوای خطیِ اسلوت
  • دریچه خطی زاویه دار
  • دریچه تنظیم هوای خطی کله قندی
  • دریچه تظیم هوای خطی طرح اسلوت

3. دریچه تنظیم هوا ی مشبک

5. انواع دریچه تنظیم هوای سقفی : از دریچه های سقفی اغلب در راه روها و ساختمان های اداری و تجاری، مدارس و دانشگاه های مدرن که ارتفاع سقف آنها کمتر از 5 متر می باشد استفاده می شود.

  • دریچه هوا ی چهارطرفه سقفی
  • دریچه تنظیم هوای سقفی سه طرفه
  • دریچه تنظیم هوا ی دوطرفه سقفی
  • دریچه هوا ی سقفی یکطرفه
  • دریچه تنظیم هوا گرد

قیمت دریچه هوای صنعتی

دریچه های هوای صنعتی ساخته شد توسط شرکت تهویه نو، از جنس آلومینیوم و گالوانیزه می باشد که مقاومت خوبی در مقابل رطوبت هوا، تابش نور خورشید و ضربه دارند. قیمت دریچه هوای صنعتی نیز با توجه به نوع ورق و متراژ ورق استفاده شده و حق الزحمه ساخت و هزینه حمل و نقل آن بستگی دارد و بدیهی است که هر چه ابعاد دریچه بزرگتر باشد، قیمت دریچه هوای مطبوع صنعتی نیز بیشتر می باشد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن