قیمت کانال هوا (قیمت محاسبه، طراحی، ساخت و نصب)

قیمت کانال هوا (قیمت محاسبه، طراحی، ساخت و نصب)

کانال کولر، کانال هوا ساز، کانال پارکینگ و کانال اگزاست همه به منظور ایجاد تهویه مطبوع در ساختمان اجرا می شوند و همه به نوعی کانال هوا می باشند که متخصص کانال کشی در ساختمان با توجه به کاربری پروژه و متراژ آن بهترین نوع کانال را برای آن در نظر می گیرد و بدیهی است که قیمت کانال هوا نیز به نوع ورق و متراژ آن و همچنین شکل ظاهری کانال بستگی دارد.

قیمت کانال هوا ساخت شرکت تهویه نو

برای انتقال هوا از منبع (کولر، هواساز، فن کویل و …) به فضای مورد نظر، کانال هوا طراحی می شود و یا به عبارتی کانال کشی انجام می شود. امروزه ایجاد تهویه مطبوع بخصوص در ساختمان های صنعتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و این تقاضا باعث پیشرفت و توسعه صنعت کانال سازی شده.

کانال هوا را می توان بصورت چهارگوش (مربع و مستطیل) و گرد (کانال اسپیرال) از جنس ورق گالوانیزه، آلومینیوم، پارچه (الیاف خاص)، پلاستیک و یا ورق از پیش عاق شده ساخت. البته جنس و شکل آن را کارشناس مربوطه با توجه به شرایط پروژه مشخص می کند.

نکته : در کارخانجات صنعتی کانال‌ها و داکت‌ها جهت انتقال هوا، غبار و سیالات نیز بکار می‌روند؛ که اصطلاحاً داکتینگ گفته می‌شود.

برای اجرای کانال هوا با قیمت مناسب و ارزان، ما شرکت تهویه نو را پیشنهاد می کنیم. شرکت تهویه نو آستیاک، یکی از شرکت هایی است که طی سالهای فعالیت خود با ارائه خدمات باکیفیت در بین رقبا بسیار خوش درخشیده است. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در اجرای انواع کانال هوا و تولید ملزومات تهویه مطبوع آماده عقد قرارداد همکاری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

قیمت کانال هوا

همانطور که گفته شد، کانال هوا با توجه به شکل ظاهری و جنس به چند مدل تقسیم می شوند و بدیهی است که قیمت هر یک از آنها متفاوت می باشد. اما بطور کلی می توان گفت که قیمت کانال هوا به جنس ورق، متراژ ورق، شکل ظاهری کانال هوا، دستمزد محاسبه، طراحی، ساخت و نصب آن بستگی دارد و تا طراحی کانال کشی انجام نشود نمی توان قیمت دقیق به مشتری اعلام کرد.

چنانچه ساخت و اجرای کانا هوا را بدست متخصصان شرکت تهویه نو بسپارید، ابتدا کارشناس مربوط به منظور تخمین قیمت از پروژه بازدید می نماید و با طراحی مسیر کانال کشی و مشخص شدن شکل ظاهری و جنس کانال، با ارائه یک پیش فاکتور حدود قیمت کانال هوا را به مشتری اعلام می نماید. البته این قیمت هیچگاه قطعی نبوده و ممکن است که حین انجام کار تغییراتی حاصل شود باعث کم و یا زیاد شدن قیمت شود. در ادامه مطلب به بیان قیمت انواع کانال هوا به ترتیب از کم به زیاد می پردازیم.

  • قیمت کانال هوای فلکسیبل

کانال هوای فلکسیبل از یک لایه ی فویلِ آلومینیومِ لمینیت شده تشکیل شده که جزوِ ارزانترین و مقرون به صرفه ترین ها در موضوعِ قیمت کانال هوای فلکسیبل به شمار می آید. این کانال به دو مدل کومبی و آلومینیومی تقسیم می شود که قیمت کانال هوای فلکسیبل آلومینیومی در مقایسه با کانال هوای کومبی بصرفه می باشد.

  • قیمت کانال هوای پارچه ای

منظور از کانال هوای پارچه ای ، کانال هوا ساخت شده از برزنت و یا پارچه با الیاف خاص می باشد که بسیار شکل پذیر و سبک بود و قیمت آن در مقایس با سال کانال هوای فلکسیبل بیشتر می باشد.

  • قیمت کانال هوای گرد

کانال هوای اسپیرال و گرد را می توان با استفاده از ورق گالوانیزه و آلومینیومی ساخت که البته هزینه ورق گالوانیزه در مقایسه با آلومینیومی بصرفه می باشد و بعد از آن نوع اتصال کانال بر قیمت کانال گرد موثر می باشد. همانطور که می دانید این نوع کانال ها بسته به قطر آنها روش های متفاوتی برای اتصال دارند. که بصرفه ترین آنها روش اورلپ است که بدون هیچ رابط و تجهیزاتی کانال اجزای کانال را به هم متصل می کنند.

  • قیمت کانال هوای چهارگوش

قیمت کانال هوای چهارگوش را نیز جنس و متراژ ورق، فلنچ و ساپورت آن مشخص می کند. در گذشته برای ساخت کانال چهارگوش از ورق گالوانیزه استفاده می شد که استفاده از آن به دلیل مقاومت کم در برابر رطوبت و تابش نور خورشید، بسیار محدود شده است و آلومینیوم جایگزین آن شده.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن