کانال کولر آبی (پلاستیکی، گالوانیزه، آلومینیوم و پارچه ای)

کانال کولر آبی (پلاستیکی، گالوانیزه، آلومینیوم و پارچه ای)

همانطور که می دانید کانال کولر آبی، یک مجرایی برای انتقال هوا از کولر آبی به محیط می باشد که می تواند از جنس آلومینیوم، گالوانیزه، ورق های از پیش عایق شده، پارچه ای، پلاستیکی، و در اشکال متنوع چهارگوش (مستطیل و مربع) و گرد ساخته می شود. البته انتخاب شکل ظاهری و جنس کانال کولر آبی بستگی به شرایط محیطی دارد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

ساخت کانال کولر آبی در جنس و اشکال متنوع

در ساخت کانال کولر آبی باید برخی از فاکتور ها همچون محاسبه دقیق، طراحی صحیح و استاندارد و انتخاب جنس و شکل ظاهری مناسب رعایت شود در غیر این صورت بازدهی مناسب را نخواهد داشت. چنانچه می خواهید کانال سازی مدرن و منهدسی باشد، می توانید صفر تا صد آن را به دست متخصصان حرفه ای شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک بسپارید.

این کارخانه کانال سازی با بیش از 10 سال سابقه کانال سازی (کانال کولر آبی، کانال سازی صنعتی، کانال پارکینگ، کانال اگزاست) و تولید انواع ملزومات مورد نیاز سیستم تهویه مطبوع همچون دریچه تنظیم هوا، دریچه بازدید تاسیسات، دمپر پره ای، هود صنعتی، دریچه داکت اسپلیت و… بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت تهویه نو ارائه دهنده کانال کولر آبی در اشکال و انواع ورق های مورد نظر مشتری می باشد. جهت دریافت مشاوره در خصوص جنس، شکل و قیمت کانال کولر و همچنین دریافت مشاوره رایگان با مشاوران فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت کانال کولر آبی

بدیهی است که قیمت کانال کولر آبی از جنس گالوانیزه با قیمت کانال کولر آبی پلاستیکی یا آلومینیوم متفاوت است و البته فاکتور های دیگه ای همچون دستمزد ساخت بسته به نوع ورق نیز متفاوت می باشد از سوی دیگر  هزینه های حمل و نقل تا پروژه در قیمت تمام شده کانال کولر آبی دخیل می باشند.

نصب کانال کولر آبی

چنانچه با شرکت تهویه نو قرارداد همکاری امضا نمایید، کارشناسان این شرکت برای انجام اندازه گیری و همچنین شخص کردن مسیر کانال کشی، از پروژه بازدید می نمایند و پس از ساخت کانال، آن را به پروژه منتقل کرده و نصب می نمایند. نصب کانال کولر آبی بخصوص در پروژه های عظیم صنعتی که به دلایلی امکان استفاده از کولر گازی و اسپلین وجود ندارد، باید بسیار دقیق و مهندسی انجام شود تا کارایی مطلوب را داشته باشد.

مراحل ساخت کانال کولر آبی

مراحل ساخت کانال کولر آبی عبارت اند از : محاسبه و طراحی دقیق، انتخاب ورق مناسب، ساخت، نصب و عایق کاری.

  • محاسبه و طراحی دقیق

یک کانال ساز حرفه ای پیش از انجام هر کاری از پروژه بازدید نموده و سپس با انتخاب بهترین مسیر برای کانال کشی، نقشه آن را طراحی می نماید. اگر این مرحله به درستی انجام نشود و مسیر اشتباهی انتخاب شود، باعث افزایش قیمت کانال کولر آبی می شود.

  • انتخاب ورق مناسب

کانال کولر آبی می تواند از جنس پلاستیک، گالوانیزه، الومینیوم، ورق از پیش عایق شده و پلاستیک و پارچه با الیاف خاص ساخته شود. هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی می باشند که بسته به شرایط محیطی باید بهترین گزینه انتخاب شود. به عنوان مثال ورق آلومینیوم و پلاستیک در مقایسه با ورق گالوانیزه دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت می باشند و در مناطق مرطوب بهتر است از ورق گالوانیزه برای ساخت کانال کولر آبی استفاده نشود.

  • ساخت کانال کولر آبی

پس از محاسبه، نقشه کشی و انتخاب ورق نوبت به ساخت آن می رسد که باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود.

  • نصب و عایق کاری کانال کولر آبی

پس از ساخت اصولی و استاندار کانال کولر، آن را برای نصب به پروژه منتقل می نمایند، به هنگام حمل و نقل کانال نباید به فشار وارد شود و به اصطلاح دفرمه شود و پس از نصب به منظور بازدهی مطلوب باید در محل اتصال کانال به یکدیگر و محل نصب دریچه کولر آبی، عایق کاری انجام شود.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن