کانال کولر جدید و متنوع با بهترین متریال

کانال کولر جدید و متنوع با بهترین متریال

همانطور که می دانید کانال کولر به منظور هدایت هوا از منبع به فضای مورد نظر اجرا می شود که با این کار ضمن ایجاد تهویه مطبوع از هدر رفت انرژی به میزان قابل ملاحظه ای پیشگیری می شود. شرکت تهویه نو آستیاک، ید طولایی در صنعت کانال سازی و محصولات تهویه مطبوع نظیر هود صنعتی، ساخت و اجرای کانال کولر، کانال سازی صنعتی، سیستم شوتینگ زباله و… دارد که می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر کامل سفارش ساخت و اجرای کانال کولر را ثبت نمایید.

ساخت و اجرای کانال کولر جدید

شرکت تهویه نو از قدیمی ترین شرکت های کانال سازی کولر در تهران می باشد که با کمک متخصصین با تجربه و حرفه ای و با استفاده از متریال باکیفیت، سعی بر ارائه خدمات با کیفتی را به مشتریان خود دارند و اینک آماده عقد قرارداد ساخت و اجرای کانال کولر جدید با شرکت های صنعتی، کارخانه ها، بیمارستان ها و هتل ها می باشند.

طبیعتا انتخاب شرکتی با تجربه و حرفه ای که قادر به طراحی بهینه مسیر کانال کشی باشد تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های ساخت، راه اندازی کانال کولر و همچنین مصرف انرژی دارد. از این رو اولین قدم انتخاب یک شرکت کانال سازی معتبر و با سابقه می باشد.

انواع کانال کولر شرکت تهویه نو

کانال کولر با توجه به شکل ظاهری (چهارگوش و گرد) و همچنین جنس متریال به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه این مطلب به شرح آنها می پردازیم.

شرکت تهویه نو بسته به سفارش مشتری از ورق های گالوانیزه، فلکسیبل، پلاستیک و ورق پیش عایق شده برای ساخت کانال کولر استفاده می نماید.

  • کانال کولر گالوانیزه

گالوانیزه از قدیمی ترین نوع کانال کولر، می باشد که در مقایسه با کانال کولر جدید معایب و مزایایی دارند. ورق گالوانیزه بهترین متریال برای ساخت کانال کولر چهارگوش، گرد، اسپیرال و عایق می باشد که البته در برخی شرایط جهت جلوگیری از زنگ زدگی در اثر رطوبت در نواحی مرطوب، از ورقه های استیل نیز در ساخت آنها استفاده می شود.

عایق های این نوع کانال کولر معمولا پشم شیشه و یا سنگ پشم می باشند برای دستگاه تنفس و پوست مضرات زیادی دارد.

  • کانال کولر پیش عایق 

کانال های پیش عایق فقط بصورت چهارگوش ساخته می شوند. در این نوع کانال ها از فوم پلی اورتان (به عنوان عایق) با ضخامتی مابین 1 الی 3 سانتی متر و روکش ورق آلومینیومی استفاده می شود.

  • کانال کولر فلکسیبل 
کانال کولر فلکسیبل شرکت تهویه نو

کانال کولر فلکسیبل شرکت تهویه نو

از دیگر کانال های کولر شرکت تهویه نو، می توان به کانال کولر فلکسیبل اشاره کرد. این نوع کانال ها را می توان نسل جدید کانال های کولر و بهترین جایگزین برای کانال کولر گالوانیزه دانست. همانطور که از نام آن پیداست انعطاف پذیر بوده و در مقابل ضربه بسیار آسیب پذیر بوده از این رو بهتر است از کانال فلکسیبل آلومینیومی با پوشش پی وی سی استفاده کرد. این نوع کانال ها صرفا بصورت گرد می باشند.

  • کانال کولر پلاستیکی 

استفاده از کانال های کولر پلاستیکی به دلیل مزایایی که در مقایسه با سایر کانال ها دارند رو به افزایش می باشد. از جمله این مزایا میتوان به وزن کم، ضدباکتری و قارچ، سرعت نصب، کاهش صدا، قیمت ارزانتر و عایق حرارتی اشاره کرد.

  • کانال کولر پارچه ای 

در ساخت کانال کولر از الیاف خاص استفاده می شود و همین موضوع باعث شده تا به بهترین گزینه برای استفاده در سوله ها، استخرها، سالن های ورزشی، رستوران ها و فروشگاه ها و آزمایشگاه ها و… تبدیل شود. قابلیت چاپ برند تولید کننده، بر روی این نوع کانال ها وجود دارد.

قیمت کانال کولر

قیمت کانال کولر به چند عامل من جمله، جنس ورق به کار رفته، متراژ ورق، نوع اتصال و … بستگی دارد. بدیهی است که هر چه متراژ ورق استفاده شده بیشتر باشد، هزینه ساخت و نصب آن نیز بیشتر خواهد شد. برای محاسبه هزینه کانال کولر به مطلبی که پیش از این منتشر نمودیم مراجعه نمایید.

برخی افراد برای اینکه قیمت کانال کولر ارزان تر تمام شود، متریال بی کیفیت و درجه 3 را انتخاب می کنند و ساخت و اجرای آن را نیز به دست افراد تازه کار و ناشی می سپارند در حالیکه عمر مفید متریال بی کیفیت کم بوده و بعد از مدتی مجبور به پیاده سازی کانال کولر قدیمی، ساخت و اجرای کانال کولر خواهند شد و در مجموع مجبور به پرداخت هزینه بیشتری می شوند. از این رو در گام اول ساخت و اجرای کانال کولر ساختمان های صنعتی و بیمارستان ها و امکان بزرگ را به یک شرکت معتبر و با سابقه کاری درخشان همچون شرکت تهویه نو بسپارید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن