کانال کشی ساختمان توسط کارشناسان مجرب

همانطور که می دانید، کانال کشی چه در ساختمان های مسکونی و چه در ساختمان های صنعتی، جهت انتقال هوا از منبع به به محیط، به منظور ایجاد تهویه مطبوع انجام می شود. این پروسه مستلزم مراحلی نظیر محاسبه، طراحی، ساخت و نصب می باشد که تمامی مراحل آن باید توسط کارشناس مجرب و حرفه ای انجام شود تا بازدهی مطلوب را داشته باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، ضمن بیان اهمیت و مراحل کانال کشی ساختمان به معرفی یک شرکت کانال کشی ساختمان نیز می پردازیم.

کانال کشی ساختمان توسط کارشناسان تهویه نو

شرکت کانال سازی تهویه نو، با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه کانال کشی کولر ساختمان، کانال کشی تهویه مطبوع، کانال کشی انواع ساختمان های صنعتی ،تجاری، اداری و مسکونی و تولید انواع ملزومات سیستم تهویه مطبوع نظیر دریچه کولر، دریچه تنظیم هوا، دمپر پره ای و … آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود میباشد. این شرکت طی سالها فعالیت در پروژه های عظیم و مطرح در سطح کشور فعالیت داشتند و با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود خدمات ارزنده ای را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهند.

از آنجایی که کانال کشی ساختمان زمانی بازدهی مطلوب را خواهد داشت، که توسط کارشناسان بطور دقیق و با رعایت استاندارد ها ساخت و اجرا شود و در غیر این صورت باعث به دلیل نداشتن بازدهی مناسب، کارفرما مجبور به پردات هزینه زیاد برای اجرای مجدد خواهد شد، از این رو بهتر است که از ابتدا انجام آن را بدست شرکت های معتبر و شناخته شده نظیر تهویه نو بسپارید.

انواع کانال کشی ساختمان

نوع کانال کشی ساختمان را کارشناس مربوط با توجه به کاربری ساختمان و متراژ آن مشخص می کند. مسیر کانال تهویه مطبوع باید با توجه به نقشه معماری ساختمان مشخص و طراحی شود و البته محل قرار گیری دریچه ها نیز به درستی انتخاب شود. کانال انتقال هوا بسته به جنس ورق و همچنین شکل ظاهری به چند مدل تقسیم می شود که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

انواع کانال کشی ساختمان با توجه به شکل ظاهری

  • کانال اسپیرال

کانال اسپیرال به کانال های انتقال هوایی گفته می شود که دارای سطح مقطع دایره ای و گرد می باشند. اتصال قسمت های کانال اسپیرال با توجه به قطر آن به چهار روش اورلپ، رابط ورقی، فیتینگی گسکت و فلچ انجام می شود. ساخت این کانال با استفاده از ورق گالوانیزه و آلومینیوم امکان پذیر می باشد. از کانال اسپیرال معمولا برای کانال کشی ساختمان صنعتی استفاده می شود. جهت اطلاع از قیمت کانال اسپیرال با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

  • کانال چهارگوش

همانطور که از نامش پیداست، به کانال انتقال هوایی که دارای سطح مقطع مربعی و یا مستطیلی شکل می باشد، کانال چهارگوش می گویند. برای ساخت این نوع کانال ها می توان از ورق گالوانیزه، آلومینیوم، ورق از پیش عایق شده و پلاستیک استفاده کرد.

انواع کانال کشی ساختمان با توجه به جنس کانال

ممکن است در شرایطی از متریال متنوعی برای کانال کشی ساختمان استفاده شود به عنوان مثال از پارچه با الیاف خاص، پلاستیک، فویل، ورق از پیش عایق شده، آلومینیوم و یا گالواینزه با توجه به شرایط ساختمان می توان استفاده نموده البته لازم به ذکر است که از ورق پلی یورتان و یا همان ورق از پیش عایق شده، صرفا برای ساخت کانال چهارگوش می توان استفاده کرد.

مراحل کانال کشی ساختمان

صفر تا 100 کانال کشی ساختمان در  4 مرحله زیر خلاصه می شود.

  • توجه به طراحی ساختمان
  • بررسی سرعت جریان باد
  • تهیه متریال ورق
  • عایق کاری

قیمت کانال کشی ساختمان

قیمت کانال کشی ساختمان به فاکتور های بسیاری همچون نوع ورق، متراژ پروژه، هزینه های محاسبه، طراحی، ساخت، حمل و نقل و نصب آن بستگی دارد. از این رو ابتدا باید مسیر کانال کشی ساختمان و نوع آن از نظر شکل ظاهری و جنس مشخص شود. برای اینکار باید کارشناس شرکت کانال سازی از پروژه بازدید نماید و پس از طراحی حدود هزینه آن را طی یک پیش فاکتور به مشتری ارائه دهد.

به عنوان مثال اگر قصد دارید که از ورق گالوانیزه در کانال کشی ساختمانی استفاده کنید، بدیهی است که متراژ و قیمت ورق برای کانال کشی ساختمان تعیین کننده بخشی از هزینه ها می باشد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن