دریچه لوور هوارسان و دریچه گریل باکیفیت و قیمت مناسب

ایجاد تهویه مطبوع در ساختمان های مدرن بخصوص ساختمان های صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد یکی از بخش های مهم این سیستم، دریچه لوور هوارسان می باشد که به منظور جلوگیری از ورود آب باران و برف و اجسام دیگر به داخل کانال نصب می شود و به عبارت دیگر از ورود هر چیزی جز هوا به داخل سیستم کانال کشی تهویه مطبوع جلوگیری می شود. به این دریچه ها دریچه های گریل نیز می گویند. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب به معرفی بهترین شرکت سازنده دریچه لوور می پردازیم.

دریچه لوور هوارسان ساخت شرکت تهویه نو

دریچه لوور هوارسان، یکی از محصولات شرکت تهویه نو می باشد که مشتریان می توانند ساخت این دریچه ها را در ابعاد مورد نظر به این شرکت سفارش دهند. شرکت تهویه نو از جمله شرکت های ارائه دهنده خدماتی نظیر کانال سازی، کانال سازی صنعتی، کانال کشی کولر آبی، کانال پارکینگ و همچنین ملزومات سیستم تهویه مطبوع همچون انواع دریچه های تنطیم هوا، انواع دریچه های سقفی، دریچه های داکت اسپلیت و … می باشد که بهترین خدمات را به مشتریان خود با نازلترین قیمت ارائه می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس این کارخانه کانال سازی تماس حاصل فرمایید.

مشخصات ظاهری و کاربرد دریچه لوور

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، دریچه لوور (دریچه گریل) صرفا برای جلوگیری از ورود پرندگان، اشیا و آب و ناشی از بارش برف و باران، گرد و غبار به داخل کانال، استفاده می شود. این دریچه دارای پره های Z شکل می باشد که توسط آن می توان بدون اینکه ارتباط هوای بیرون را از داخل جدا کرد هوای تازه به محیط تزریق کرد.

بطور معمول از دریچه های لوور هوارسان در محیط های بسته ی پارکینگ ها، اتاق های هواساز، اتاقک های آسانسور، اتاق های موتورخانه ها، سالن های ورزشی و محیط های اینچنینی استفاده می شود.

به عبارت دیگر از این نوع دریچه ها برای هوارسانی به اتاق هایی که در آن تجهیزات و دستگاه هایی همچون ژنراتور و دیزل قرار داده شده استفاده می شود و معمولا بر روی دیوار، درب و یا پنجره ساختمان قابل نصب می گردد.

پره های Z شکل و موازی دریچه های لوور ثابت بوده و در فاصله های یکسان از هم قرار گرفته اند و طراحی خواب معکوس نسبت به محیط بیرون و تعبیه فیلتر یک یا دو اینچی باعث شده تا هیچ ارتباط دیداری با محیط بیرون ندارد.

مشخصات ظاهری و کاربرد دریچه لوور

مشخصات ظاهری و کاربرد دریچه لوور

برای ساخت فریم دریچه لوور هوارسان باید از ورق گالوانیزه ی ضخیم استفاده شده و جنس پره های دریچه لوور هوارسان از آلومینیوم می باشد و از رنگ آن را مطابق با سفارش مشتری از رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری استفاده می کنند.

دریچه لوور کجا نصب می شود؟

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، دریچه لوور دارای قابلیت نصب بر روی درب های یا پنجره ها و نیز کلاهک های چهارطرفه را دارا می باشد و بطور کلی عرض و پهنای این دریچه ها 3 الی 4 سانتی متر در نظر گرفته می شود که این اندازه به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

نصب دریچه لوور

یکی از دلایل محبوبیت دریچه لوور، نصب ساده و آسان آن می باشد چراکه اصلا به تجهیزات و ابزار خاصی ندارد و فقط با استفاده از چند پیچ متناسب می توانند آن را تعبیه و نصب نمایند. البته اگر از مهارت کافی در این زمینه را ندارید و یا اگر محل نصب خطرناک است می توانید نصب آن را به شرکتی که از آن دریچه را خریداری نمودید بسپارید.

چنانچه اقدام به خرید دریچه لوور هوارسان شرکت تهویه نو کرده باشید، می توانید از خدمات نصب آن نیز بهره مند شوید.

پیش از نصب دریچه لوور هوارسان این نکته را بخاطر داشته باشید که کلاف زیرکار باید از قبل در محل خود نصب شده باشد و بعد از اندازه گیری ابعاد داخلی آن اقدام به سفارش دریچه لوور نمود. چنانچه قصد دارید دریچه لوور هوارسان را مستقیم بر روی دیوار نصب کنید حتما از پیچ و رولپلاک استفاده نمایید.

قیمت دریچه لوور

با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو تماس بگیرید و از خدمات و  محصولات با کیفیت و ارزان آن بهره مند شوید. بدیهی است که قیمت دریچه لوور هوارسان به ابعاد و متراژ ورق بکار رفته، دستمزد ساخت و هزینه حمل و نقل آن تا پروژه بستگی دارد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن