کانال کشی کولر آبی و گازی با قیمت مناسب

کانال کشی کولر آبی و گازی با قیمت مناسب

کانال کشی کولر به منظور انتقال بهینه هوا از منبع (کولر آبی و گازی) به محیط مورد نظر می باشد از این رو باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که هم تهویه مطبوع به بهترین شکل ایجاد شود و هم هزینه ساخت و اجرای آن نیز برای کارفرما مقرون به صرفه باشد. در این مطلب به معرفی شرکتی که کانال کشی کولر آبی و گازی بطور کاملا تخصصی انجام می دهد، می  پردازیم.

کانال کشی کولر آبی و گازی کاملا حرفه ای

برای کانال کشی ساختمان مورد نظر ابتدا باید شرکتی که این کار را بصورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد را انتخاب کنید زیرا آنها با تجربه ای که دارند مسیر کانال کشی کولر آبی و یا گازی را به نحوی طراحی می کنند که ممکن است در برخی مواقع از صرف هزینه های زیاد برای کانال کشی پیشگیری شود.

پس از انتخاب شرکت، با کارشناس آنها تماس بگیرید تا به منظور مشاهده پروژه و اندازه گیری های لازم و تخمین قیمت کانال کشی کولر، از پروژه بازدید نمایند.

شرکت کانال سازی تهویه نو، یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزنده ای تهویه مطبوع نظیر کانال سازی، ساخت و نصب هودهای صنعتی، نصب و راه اندازی سیستم شوتینگ زباله و ملحفه، کانال سازی صنعتی، انواع دریچه هوا و… می باشد که می توانید برای مشاهد سایر محصولات تهویه نو به سایت این شرکت مراجعه نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آن تماس حاصل فرمایید.

این شرکت با بیش از 15 سال سابقه در زمینه کانال سازی کولر در تهران و انجام پروژه های صنعتی بزرگ همچون بیمارستان 64 تختخوابی کنارک، کارخانه دیپوینت و کارخانه مارال چرم خدمات تخصصی و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه نموده و اینک آماده عقد قرارداد کانال کشی کولر آبی و گازی با کارخانه ها، ساختمان های بزرگ صنعتی، سوله، آشپزخانه های صنعتی و… می باشد.

عموما کانال کشی ساختمان زمانی انجام می شود که پروژه در مرحله پایان کار یا نازک کاری و پیش از اجرای سقف کاذب یا کناف باشد. لازم به ذکر است که اگر کانال کولر از نوع بدون عایق باشد، باید برای صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از پشم شیشه، آن را عایق بندی کرد.

قیمت کانال کشی کولر آبی و گازی

کانال کولر می تواند از جنس ورق گالوانیزه، آلومینیوم، فلکسیبل،پارچه ای، پیش عایق شده و پلاستیکی باشد که مشتری با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته و معیارهای ساختمان، بهترین گزینه را انتخاب می کند. قیمت کانال کولر و یا قیمت کانال کشی کولر را هم جنس کانال، متراژ ورق، محل قرار گیری کولر در بالکن یا پشت بام، دستمزد ساخت و هزینه ایاب و ذهاب نصاب تعیین می کند.

اما بطور کلی یک فرمول برای محاسبه هزینه کانال کشی وجود دارد که آن هم ضرب محیط کانال یا دهانه در اندازه طول کامل و هزینه واحد می باشد. هیچ شرکتی پیش از بازدید از پروژه نمی توانند قیمت قطعی کانال کشی کولر را به مشتری اعلام کند. کارشناس در طی بازدید پروژه، علاوه بر متراژ فضایی که قرار است کانال کشی شود، نوع کانال کشی که می‌تواند گرد، چهارگوش یا از متریال های خرطومی یا انعطاف پذیر (فلکسیبل) باشد نیز مشخص خواهد شد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که برای کاهش هزینه کانال کشی کولر هیچگاه سراغ ورق های نازک و بی کیفیت نروید چراکه این ورق ها در مقابل تابش نور خورشید، باران و برف مقاومت خوبی ندارند و باعث ایجاد آلودگی صوتی و سر و صدا نیز می شوند.

از این رو توصیه می شود که ورق های باکیفیت و مقاوم را انتخاب کنید تا از مشکلات احتمالی در آینده همچون پوسیدگی، سوراخ شدن و زنگ زدگی کانال کولر که منجر به تعویض و تعمیر کانال کولر و پرداخت هزینه های زیادی می شود، پیشگیری شود.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن