قیمت کانال کولر چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

قیمت کانال کولر چقدر است؟

اولین مساله ای که قبل از کانال کشی پروژه، ذهن کارفرما را به خود معطوف می کند هزینه و قیمت کانال کولر می باشد در حالیکه باید قیمت در کنار کیفیت خدمت سنجیده شود. برخی برای اینکه هزینه کمتری برای کانال کشی پرداخت کنند، متریال درجه 3 و بی کیفیت را انتخاب می کنند و نمی دانند که مدتی بعد به دلیل بی کیفیتی متریال آن به ناچار باید آن را برچیده و مجددا هزینه ساخت و اجرای آن را پرداخت نمایند. در ادامه این مطلب به بیان عوامل تعیین کننده قیمت کانال کولر می پردازیم. همچنین می توانید برای پروژه های کانال سازی صنعتی کلیک کنید.

قیمت کانال کولر چقدر است؟

شرکت کانال سازی تهویه نو، یکی از بهترین شرکت های کانال سازی در تهران می باشد که ارائه دهنده خدمات با کیفیت همچون کانال سازی صنعتی، انواع کانال انتقال هوا، اجرای سیستم شوتینگ زباله و ملحفه و ساخت و اجرای کانال کولر با قیمت ارزان می باشد.

بدیهی است که عواملی همچون نوع ورق استفاده شده، متراژ ورق (بر حسب متر مربع)، دستمزد کانال سازی بر قیمت تمام شده کانال کولر موثر می باشند. برای تخمین قیمت کانال کولر بهتر است پیش از هر کاری ابتدا یک شرکت کانال سازی معتبر با سابقه درخشان همچون شرکت تهویه نو را انتخاب کرده و با آن تماس حاصل فرمایید تا کارشناس آن شرکت جهت محاسبه قیمت کانال سازی در محل شما حاضر شود.

همانطور که می دانید کانال کولر بسته به جنس و شکل ظاهری به چند نوع همچون گالوانیزه، آلومینیومی، از پیش عایق شده، فلکسیبل، گرد و چهارگوش تقسیم می شود که قیمت ورق و هزینه ساخت هر یک از آنها با هم متفاوت است.

قیمت کانال کولر چگونه محاسبه می شود؟

معمولا برای محاسبه قیمت کانال کولر محیط کانال یا دهانه را در اندازه طول کانال و در هزینه واحد ضرب می شود. معمولا کانال سازی ها برای پروژه های کوچک و به اصطلاح خرده کاری (کمتر از 50 مترمربع ) قیمت کانال کولر را 10 الی 30 درصد بیشتر در نظر می گیرند. همچنین میتوانید برای واردات از چین کلیک کنید.

همانطور که اشاره شد قیمت کانال کولر مجموع قیمت نوع ورق بکار رفته، متراژ ورق، دستمزد کانال سازی و هزینه ایاب و ذهاب می باشد که برخی از کارگاه ها هزینه نصب آن را جدا حساب می کنند و برخی با هزینه کانال سازی جمع می کنند و به مشتری اعلام می نمایند. بدیهی است که هر چه متراژ ورق استفاده شده بیشتر باشد هزینه ساخت و نصب آن نیز بیشتر خواهد بود.

با این وجود اگر می خواهید خدمات با کیفیت و ارزنده در این زمینه دریافت کنید و هزینه کانال کولر آبی برایتان شفاف باشد، بهتر است صفر تا 100 آن را به دست متخصصین شرکت تهویه نو بسپارید. این شرکت آماده عقد قرارداد با شرکت های صنعتی، کارخانجات، انواع کارگاه ها، آشپزخانه های صنعتی می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تهویه نو تماس بگیرید، پس از تماس شما کارشناس این شرکت جهت اندازه گیری مسیر کانال کشی و تخمین قیمت کانال کولر در محل شما حاضر شده و به منظور شفاف سازی هزینه های مشتری پیش فاکتور به شما ارائه می دهد و در صورت تایید و موافقت طرفین اقدام به ساخت و اجرای کانال کولر می نماید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن