فروش دریچه کولر در تهران با قیمت مناسب

دریچه کانال کولر دقیقا جایی که کانال کولر به محیط ختم می شود به منظور تنظیم جهت هوا نصب می شود. این وسیله امروز به دلیل توجه ویژه به زیبا سازی محیط و دکوراسیون در مدل های متنوعی تولید می شود در حالیکه تا چند سال پیش فقط دریچه کانال کولر فلزی (گالوانیزه) در بازار موجود بود. شرکت تهویه نو، یکی از مراکز فروش دریچه کولر در تهران با قیمت مناسب می باشد که می توانید برای خرید انواع دریچه کانال کولر به آن مراجعه نمایید.

فروشگاه دریچه کولر در تهران

همانطور که گفتیم، دریچه کانال کولر همانطور که از نامش پیداست، دریچه ای است که در دهانه کانال کولر نصب شده و با کمک پره هایی که در آن تعبیه شده جهت هوا، تنظیم می شود. این وسیله در گذشته از گالوانیزه ساخته می شد که دارای وزن زیادی بود اما امروزه از جنس چوب، پلاستیک pvc، آلومینیوم ساخته می شود که هر کدام از آنها دارای معایب و مزایایی می باشد و که با توجه به معیار های پروژه، مناسب ترین گزینه انتخاب می شود.

شرکت تهویه نو آستیاک (فروشگاه دریچه کولر در تهران)، یکی از شرکت هایی است که بطور حرفه ای و تخصصی بیش از 10 سال، در زمینه تولید انواع ملزومات تهویه مطبوع همچون انواع دریچه کانال کولر، انواع دریچه تنظیم هوا، دریچه لوور هوارسان، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه داکت اسپلیت و کانال کشی و کانال سازی انواع پروژه های صنعتی و مسکونی فعالیت دارد.

شرکت تهویه نو با در زمینه فروش انواع ملزومات تهویه مطبوع، بخصوص فروش انواع دریچه کانال کولر در تهران، بهترین ها را به مشتریان خود ارائه داده و مشتریان می توانند ساخت انواع دریچه کولر را مطابق با ابعاد مورد نظر خود به کارشناس فروش این شرکت سفارش دهند.

فروش دریچه کولر چوبی در تهران

دریچه کولر چوبی از ورق MDF ساخته شده، به همین دلیل دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی می باشد. امروزه این مدل دریچه ها به دلیل ظاهر زیبا و اهمیت زیبا سازی، مورد توجه افراد قرار گرفته است. شرکت تهویه نو، فروشنده طیف وسیعی از انواع دریچه کانال کولر در تهران می باشد و امکان ساخت آن مطابق با ابعاد مشتری وجود دارد.

فروش دریچه کولر پلاستیکی در تهران

از مزایای دریچه کانال کولر پلاستیکی، می توان به وزن سبک، مقاومت بالا در برابر رطوبت، ظاهر زیبا، دوام و عمر زیاد و قیمت مناسب اشاره کرد. این نوع دریچه در شمال کشور بسیار کاربردی می باشد.

فروش دریچه کانال کولر جدید در تهران

منظور از دریچه کولر آبی جدید، دریچه های هوشمند، کنترل و برقی می باشد. این دریچه ها ساخته شده از ورق آلومینیوم و دارای یکسری پره های عمودی و افقی است که میتوان با ریموت و یا کنترل از راه دور آن را بازو بسته کرد و یا جهت آن را تغییر داد. بدیهی است که قیمت این نوع دریچه کانال در مقایسه با سایر دریچه ها بیشتر باشد.

فروش دریچه کولر آلومینیومی در تهران

وزن دریچه کولر آلومینیومی در مقایسه با سایر دریچه ها سبک تر بوده و همچنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت و تابش نور خورشید دارد به همین دلیل قیمت دریچه کانال کولر آلومینیوم گران تر از دریچه های گالوانیزه یا فلزی می باشد. جهت سفارش این دریچه مطابق با ابعاد مورد نیاز و اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان فروش کانال کولر در تهران (شرکت تهویه نو) تماس حاصل فرمایید.

فروش کانال کولر فلزی در تهران

منظور از دریچه کانال کولر فلزی، دریچه کولر گالوانیزه می باشد که نسل اول این نوع دریچه ها بوده و در مقابل رطوبت مقاومت خوبی ندارند و با روی کار آمدن دریچه های آلومینیومی، استفاده از این نوع دریچه ها به حداقل رسیده است.

چنانچه به دنبال مرکز فروش دریچه کولر آبی در تهران هستید، ما شرکت تهویه نو را به شما معرفی می نماییم. این شرکت از با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجربه متخصصان خود، بهترین ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن