مرکز فروش دریچه کولر آبی با کیفیت بالا

کانال کشی کولر آبی به منظور انتقال هوا از کولر به محیط انجام می شود اما به منظور تنظیم جهت دمش هوا، در دهانه کانال کولر آبی، دریچه ای نصب می کنند که به آن دریچه کولر آبی گفته می شود. این دریچه بسته به جنس چند مدل چوبی، پلاستیکی، هوشمند، گالوانیزه و آلومینیومی تقسیم می شود. در ادامه این مطلب به معرفی مرکز فروش دریچه کولر آبی باکیفیت بالا می پردازیم.

مرکز فروش دریچه کولر آبی با قیمت مناسب

چنانچه به دنبال یک مرکز فروش دریچه کولر آبی هستید که محصولات با کیفیت و ارزانی را ارائه دهد، ما شرکت تهیویه نو را با شما عزیزان معرفی می نماییم.

این شرکت سالیان درازی است که در زمینه ساخت انواع ملزومات تهویه مطبوع فعالیت دارد و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود، محصولات با کیفیت همچون انواع دریچه های تنظیم هوا، دریچه داکت اسپلیت، انواع دریچه کولر و خدمات ارزنده ای نظیر کانال سازی صنعتی، کانال انتقال هوا، کانال سازی مدرن و … را به مشتریان خود ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که در این شرکت ساخت انواع دریچه کولر آبی مطابق با ابعاد مورد نظر مشتری وجود دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت کانال کولر آبی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناس فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

فروش انواع دریچه کولر آبی ارزان

همانطور که گفته شد، امروز با استفاده از متریل متنوعی اقدام به ساخت دریچه کولر آبی می نمایند که هر کدام از آنها دارای معایب و مزایایی می باشند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

  • فروش دریچه کولر آبی چوبی

برای ساخت دریچه کانال کولر چوبی، ورق MDF را به توسط دستگاه CNC به ابعاد مورد نظر برش داده و سپس منتاژ می کنند. از مزایای این دریچه ها می توان به طیف گسترده طرح و رنگ آن اشاره کرد. برای خرید دریچه کولر آبی چوبی با کارشناسان فروش تهویه نو تماس حاصل فرمایید.

  • فروش دریچه کولر آبی آلومینویمی

جنس فریم، دمپر و پره های این نوع دریچه ها از پروفیل و ورق آلومینیوم می باشد. دریچه های کولر آبی آلومینیومی را می توان با دمپر و بدون دمپر در بازار یافت. با توجه به پره های تعبیه شده در این نوع دریچه ها می تواند امکان خروج هوای گرم محیط را در فصول سرد سال و همچنین ورود گرد و غبار به داخل را به صفر رساند.

  • فروش دریچه کولر آبی هوشمند

در این نوع دریچه ها تنظیم زاویه وزش باد کولر با تنظیم پره های افقی و وزش یکنواخت باد به طرفین و ایجاد گردش هوا توسط چرخش پره های عمودی و … از راه دور بوسیله ریموت و یا کنترل امکان پذیر می باشد. استفاده از نسل جدید دریچه های کولر به دلیل زیبایی ظاهر و تکنولوژی بکار رفته، روز به روز در حال افزایش می باشد.

  • فروش دریچه کولر آبی پلاستیکی

دریچه های کولر آبی از جنس پلاستیک ABS ساخته شده توسط شرکت تهویه نو آستیاک، در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده  و ثبات رنگ بالایی دارد. این دریچه ها از نوع دیواری بوده و دارای درب پوشش زمستانه می باشد که از خروج هوای گرم اتاق در فصل زمستان جلوگیری می کند.

قیمت فروش دریچه کولر آبی

بدیهی است که قیمت فروش دریچه کولر آبی به جنس و ابعاد آن بستگی دارد از این رو برای اطلاع از قیمت دقیق آن باید با کارشناس فروش تهویه نو تماس بگیرید. اما بطور کلی می توان گفت که دریچه کولر هوشمند (کنترلی و برقی) قیمت بیشتری در مقایسه با سایر دریچه های کولر دارد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن