انواع دریچه تنظیم هوا

انواع دریچه تنظیم هوا

از دریچه تنظیم هوا به منظور تنظیم هوای ورودی از کانال هوا استفاده می شود. معمولا داخل این دریچه ها پره هایی تعبیه شده که مسیر هوا را تعیین می نماید. شرکت تهویه نو آستیاک یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات و محصولات تهویه مطبوع همچون  کانال سازی، انواع دریچه تنظیم هوا، طراحی و ساخت سیستم شوتینگ زباله، انواع آبچکان و آبرو، انواع هودهای صنعتی، انواع کلاهک های پره ای، عایق الاستومری، سیستم شوتینگ ملحفه و انواع دمپرهای پره ای می باشد که می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

انواع دریچه تنظیم هوا شرکت تهویه نو

دریچه بازدید فن کویل، دریچه سقفی گرد، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه بازدید شیار دار، دریچه گریل و دریچه بازدید چوبی ،دریچه تنطیم هوا  کولر از انواع دریچه تنظیم هوا شرکت تهویه نو می باشد. عموما همه این دریچه های تنطیم هوا از پره های مختلف برای تعیین مسیر هوا و فریم اصلی تشکیل شده اند.

مطالب پیشنهادی:

دریچه بازدید فن کویل

با توجه به اینکه دریچه بازدید فن کویل، مکنده است و یا دمنده، ابعادش تعیین می شود. این دریچه تولید شده توسط شرکت تهویه نو تشکیل شده از 2 نوع لولایی و وزنه، که هر کدام از آنها به انواع مختلف از قبیل گل سقفی، گریل دار، معمولی، مشبک و خطی تقسیم می شود. اغلب برای ساخت این دریچه ها از آلومینیومی و چوبی (MDF) استفاده می شود و از رنگ کوره ای برای پوشش دریچه های آلومینیومی و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می شود.

دریچه بازدید فن کویل آلومینیومی شیار دار

دریچه بازدید فن کویل آلومینیومی شیار دار

دریچه خطی

با مراجعه به بخش محصولات شرکت تهویه نو میتوانید انواع دریچه های تنطیم هوا من جمله دریچه خطی را مشاهده نمایید. اینو نوع دریچه از پر کاربردترین دریچه های تنظیم هوا در پروژه هیا مسکونی، تجاری و اداری می باشد و عموما از آن به منظور هوادهی و هوای تازه فن کویل ها و داکت اسپلیت ها، استفاده می کنند.

دریچه خطی

دریچه سقفی گرد

دریچه جت نازل گرد، دریچه گرد تخت، دریچه گرد برجسته، دریچه گرد لانه زنبوری، دریچه گرد مشبک و دریچه گرد از انواع دریچه سقفی گرد می باشند. شرکت تهویه نو تولید کننده انواع دریچه تنظیم هوا گرد از جنس آلومینیوم و پلاستیکی می باشد. این شرکت از رنگ کوره ای مرغوب برای پوشش دریچه های آلومینیومی استفاده می کند.

دریچه جت نازل

دریچه جت نازل

دریچه سقفی گرد

دریچه سقفی گرد

دریچه سقفی چهار طرفه

از دریچه های سقفی چهار طرفه عموما در سقف راهروهای بزرگ با ارتفاع کمتر از 5 متر نصب می شود در این دریچه ها امکان تبادل هوا از 4 طرف وجود دارد. مکان هایی همچون ساختمان های اداری و تجاری، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس مدرن، سالن ها و… و از امکان توزیع هوا از 4 طرف آن وجود دارد.

دریچه سقفی چهارطرفه

دریچه سقفی چهارطرفه

دریچه بازدید تاسیسات

از انواع دیگر دریچه های تولید شده شرکت تهویه نو می توان به دریچه بازدید تاسیسات اشاره کرد. برای دسترسی به تاسیسات از قبیل فلکه های آب، فیوزهای توکار برق و موارد مشابه از دریچه بازدید تاسیسات استفاده می شود. این دریچه ها معمولا از جنس آلومینیوم، چوب و گالوانیزه ساخته می شود.

دریچه بازدید تاسیساتی

دریچه بازدید تاسیساتی

دریچه بازدید شیاردار

از دریچه بازدید شیاردار برای دسترسی و بازدید تأسیسات و کلیه مکان هایی که نیاز به دسترسی به شیر آلات و تجهیزات و تاسیسات دارند، استفاده می کنند و شیار روی این دریچه به منظور عبور جریان هوا در نظر گرفته شده است.  در شرکت تهویه نو (بهترین شرکت کانال سازی در تهران)، امکان ساخت این نوع دریچه بازدید، با ابعاد مورد نظر مشتری وجود دارد.

دریچه بازدید تاسیسات

دریچه بازدید تاسیسات

دریچه گریل

جهت سفارش انواع دریچه گریل با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو تماس حاصل فرمایید. دریچه گریل، دریچه هوارسان با پره های Z شکل می باشد و بدون اینکه ارتباط هوای بیرون را از داخل جدا کند می تواند  هوای تازه وارد محیط کنند. از این دریچه معمولا برای اتاق های هواساز، اتاقک های آسانسور، محیط های بسته ی پارکینگ ها، اتاق های موتورخانه ها، سالن های ورزشی و… استفاده می شود.

دریچه تنظیم هوا

 

دریچه هوای خورشیدی
دریچه مشبک

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن