دریچه سقفی چهار طرفه (رایج ترین دریچه تنظیم هوا سقفی)

دریچه سقفی چهار طرفه (رایج ترین دریچه تنظیم هوا سقفی)

برای ایجاد تهویه مطبوع چه در فضاهای صنعتی و چه در فضاهای مسکونی از یک منبع مناسب استفاده می شود که هوای تولید شده از منبع بوسیله کانال کشی به فضا انتقال می یابد و در فصل مشترک دهانه کانال و محیط، یک دریچه تنظیم هوا نصب می شود. دریچه چهار طرفه و یا دریچه چهارگوش نیز یکی از انواع دریچه سقفی می باشد که می توانید بهترین نوع دریچه های سقفی چهارطرفه را از شرکت تهویه نو، تهیه نمایید.

دریچه سقفی چهار طرفه شرکت تهویه نو

دریچه سقفی چهار طرفه محصول شرکت تهویه نو آستیاک، تولید شده از بهترین متریال و طراحی مهندسی به گردش هوا و ایجاد تهویه مطبوع محیط کمک می نماید. طراحی این دریچه به گونه ای می باشد که می توان از آن هم برای مکش و دمش در محیط استفاده کرد.

دریچه سقفی چهار طرفه همانطور که از نامش پیداست، در سقف راهروهای بزرگ با ارتفاع کمتر از 5 متر نصب می شود. مکان هایی همچون ساختمان های اداری و تجاری، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس مدرن، سالن ها و… و از امکان توزیع هوا از 4 طرف آن وجود دارد. عموما دریچه های سقفی چهار طرفه به دهانه کانال های انتقال هوا که از سقف کاذب خارج می شوند، نصب می شوند.

انواع دریچه سقفی چهار طرفه

دریچه سقفی چهار طرفه در دو مدل “کلاف پهن و کلاف دور باز “ در بازار موجود می باشد اما مشتریان می توانند ساخت این نوع دریچه سقفی را در ابعاد دلخواه با رنگ مورد نظرشان (سفید، کرم ، استخوانی، قهوه ای، طوسی) به شرکت تهویه نو سفارش دهند. دریچه های سقفی ساخت این شرکت با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده می شود.

تفاوت دریچه سقفی چهار طرفه دور باز با دریچه سقفی چهار طرفه دور پهن در قاب آنها می باشد. البته ناگفته نماند که محدودیت ابعادی در ساخت دریچه سقفی دور پهن وجود دارد چرا که بازشو سقف باید 7 سانت از ابعاد پشت دریچه بیشتر باشد. همچنین کانال متصل شونده به پشت دریچه باید 2 سانت بالاتر از تراز پایین سقف تمام شود. لذا جهت از بین بردن محدودیت های فوق می توان از دریچه های سقفی کلاف دور باز استفاده نمود.

دریچه سقفی چهار طرفه شرکت تهویه نو

دریچه سقفی چهار طرفه شرکت تهویه نو

نصب دریچه چهار طرفه سقفی

در صورتیکه ساخت دریچه های سقفی چهار طرفه در ابعاد و رنگ دلخواه خود را به شرکت تهویه نو سفارش دهید، از خدمات نصب این شرکت نیز بهره مند خواهید شد. بطور کلی نصب دریچه سقفی چهار طرفه به این صورت می باشد که مستقیم و یا بواسطه یک تبدیل روی یک روی دهانه کانال گرد مینشیند.

با نصب دریچه سقفی چهار طرفه از بیشترین میزان پخش هوا در فضا بهره مند شوید. همچنین با توجه به جهت پره ها در این نوع دریچه ها ، هوا با سرعت مناسب به سطح خواهد رسید.

قیمت دریچه چهار طرفه سقفی

قیمت دریچه چهار طرفه به ابعاد دریچه و مقدار ورق مصرف شده و دستمزد ساخت، هزینه حمل و نقل آن بستگی دارد. شرکت تهویه نو، بهترین شرکت تولید کننده ملزومات تهویه مطبوع من جمله کانال سازی صنعتی، طراحی و ساخت سیستم شوتینگ زباله و ملحفه، هود صنعتی و کانال سازی در تهران می باشد که می توانید از خدمات ارزنده این شرکت با قیمت مناسب بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن