قیمت کانال کشی کولر (کانال چهارگوش، گرد، پارچه ای و پلاستیکی)

قیمت کانال کشی کولر

بدیهی است که قیمت کانال کشی کولر به جنس ورق استفاده شده و متراژ آن بستگی دارد. البته برخی از شرکت های با پرسش سوالاتی همچون ساختمان طبقه چند است؟ چند خواب دارد؟ و یا متراژ ساختمان چقدر است؟، حدود قیمت را به مشتریان ارائه می دهند اما این قیمت قطعی نیست و ممکن است حین انجام کار تغییراتی حاصل شود که باعث تغییر هزینه کانال کشی شود. در ادامه این مطلب ضمن بیان قیمت کانال کشی کولر (کانال چهارگوش، گرد، پارچه ای و پلاستیکی) به معرفی یک شرکت کانال سازی مدرن می پردازیم.

کانال کشی کولر با قیمت ارزان

از آنجایی که هزینه کانال کشی کولر به متراژ ساختمان (بر حسب مترمربع) و انتخاب مسیر کانال کشی بستگی دارد، نمی توان قبل از بازدید کارشناس از پروژه، قیمت دقیقی به مشتری اعلام کرد. از این رو برای اطلاع از قیمت کانال کشی کولر ساختمان با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو آستیاک تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت از پروژه بازدید نمایند و بهترین مسیر را برای کانال کشی و محل قرارگیری دریچه ها در نظر بگیرد.

شرکت تهویه نو، از جمله شرکت های بزرگ کانال سازی در تهران میباشد که به دلیل آوازه خوشی که دارد، در پروژه های بزرگ کشور نظیر طراحی، تولید و اجرای سیستم HVAC کارخانه تولید یخچال های خانگی دیپوینت، 100% سیستم HVAC مارال چرم، تهویه مطبوع طیف سایپا و… حضور داشته است و رضایت مشتری در راس هدف شرکت و پرسنل آن قرار داد.

شرکت کانال سازی تهویه نو، با بیش از 10 سال فعالیت درخشان در زمینه محاسبه طراحی، ساخت و اجرای انواع کانال انتقال هوا نظیر کانال سازی کولر، کانال پارکینگ، کانال اگزاست، کانال هواساز و کانال سازی صنعتی و ساخت انواع دریچه های کانال کولر، دریچه تنظیم هوا و … می تواند گزینه مطمئن برای کانال سازی کولر با قیمت ارزان برای پروژه شما باشد.

این نکته را فراموش نکنید، درست است که میزان قیمت و هزینه کانال کشی کولر برای تمامی مشتریان مهم می باشد اما هیچگاه به دلیل قیمت ارزان به سمت کارهای بی کیفیت و متریال درجه پایین نروید چراکه این موضوع باعث می شود کانال کشی کولر ساختمان صنعتی و یا مسکونی شما به درستی انجام نشود و بعد از مدتی به دلیل عدم بازدهی مطلوب مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای رفع ایراد و یا اجرای مجدد آن شوید.

قیمت کانال کشی کولر

برای اینکه بتوانید قیمت کانال کولر را محاسبه کنید، کافیست محیط کانال یا دهانه را در اندازه طول کانال و در هزینه واحد ضرب کنید. البته که برخی از شرکت های کانال سازی برای متراژ های کمتر از 50 متر مربع را خردکاری دانسته و حدود 20 الی 30 درصد بیشتر از هزینه واقعی دریافت می نمایند.

پس از بازدید کارشناس مربوطه از پروژه، نوع کانال کولر و جنس آن نیز مشخص خواهد شد. یعنی با توجه به شرایط پروژه مشخص می کند که کانال کولر چهارگوش (مربع و مستطیل) باشد و یا گرد (کانال اسپیرال) باشد. جنس کانال گالوانیزه، آلومینیوم، پلاستیک و یا پارچه ای باشد.

از دیگر فاکتور هایی که بر قیمت کانال کشی کولر موثر می باشد، دستمزد کانال ساز، هزینه حمل و نقل آن تا پروژه بر تعیین قیمت موثر می باشند. به همه این‌ ها باید احتمال هزینه‌ های سربار انجام خرده‌کاری را هم اضافه کرد که می‌ تواند به‌ ازای هر مترمربع روی قیمت کانال کشی کولر اثر بگذارد. جهت اطلاع از قیمت دقیق کانال کشی کولر با کارشناس تهویه نو تماس بگیرید.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن