ساخت کانال هوا با بهترین متریال و طراحی استاندارد

ساخت کانال هوا با بهترین متریال و طراحی استاندارد

اصول ساخت کانال هوا را کارشناسان شرکت های کانال سازی که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند به خوبی می دانند و رعایت می کنند برخلاف تصور ها، محاسبه و طراحی کانال انتقال هوا اصلا کار ساده نبوده و نیازمند رعایت استانداردهایی می باشد. ما در این مطلب ضمن معرفی بهترین شرکت ساخت کانال هوا به قیمت آن و برخی از اصول ساخت کانال هوا میپردازیم.

ساخت کانال هوا بهینه و استاندارد

چنانچه می خواهید ساخت کانال هوا پروژه، بصورت کاملا اصولی ساخته و اجرا شود، باید صفر تا صد آن را به دست متخصصان شرکت های معتبر کانال سازی نظیر، شرکت تهویه نو بسپارید. این کارخانه کانال سازی بیش از 10 سال است که خدمات ارزنده ای را در زمینه ساخت کانال هواکانال انتقال هوا (کانال پارکینگ، کانال اگزاستکانال سازی صنعتی، کانال سازی مدرن و ساخت سایر ملزومات اجرای سیستم تهویه مطبوع همچون انواع دریچه کولر، دریچه تنظیم هوا و … ارائه می دهد.

همانطور که می دانید هدف از ساخت کانال هوا، انتقال هوا از منبع به محیط می باشد از این رو باید مسیر آن به درستی انتخاب شود و همچنین ساخت و اجرای آن کاملا اصولی و استاندارد باشد تا بازدهی مطلوب را داشته باشد. چنانچه ساخت کانال هوا، صحیح نباشد، هر چقدر هم که منبع شما قوی باشد، بازدهی آن در محیط خوب نخواهد بود. از این رو در انتخاب یک شرکت معتبر و شناخته شده بسیار دقت کنید.

شرکت تهویه نو، با توجه به سوابق کاری درخشانی که در این زمینه دارد، یک انتخاب مطئمن برای ساخت کانال هوا انواع پروژه های صنعتی، بیمارستان ها، هتل ها و برج های مسکونی می باشد از این رو با خیالی آسوده و اطمینان خاطر می توانید تمامی مراحل کانال کشی را بدست کارشناسان حرفه ای و تجربه این شرکت بسپارید.

قیمت ساخت کانال هوا

شرکت تهویه نو آستیاک، نه تنها قیمت ساخت کانال هوا، بلکه قیمت تمامی خدماتش را مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه کانال سازی، از مشتریان خود دریافت می نمایید. البته که قیمت ساخت کانال انتقال هوا به جنس ورق (آلومینیوم، گالوانیزه، ورق از پیش عایق شده، پلاستیک)، متراژ ورق، دستمزد محاسبه، طراحی، اجرا و هزینه های مربوط به حمل و نقل آن تا پروژه دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق ساخت کانال هوا با کارشناسان فروش تهویه نو تماس حاصل فرمایید. آنها پس از بازدید از پروژه قیمت ساخت کانال هوا را طی پیش فاکتور به شما اعلام می نمایند که البته این قیمت حدودی است و ممکن است طی انجام کار به دلایلی تغییراتی صورت گیرد که باعث کاهش و یا افزایش قیمت ساخت کانال هوا شود.

انواع کانال هوا

ساخت کانال هوا با توجه به معیار های پروژه ممکن است به شکل چهارگوش (مربع و مستطیل)، گرد و یا اسپیرال باشد و همچنین با جنس آن نیز با توجه به شرایط محیطی ممکن است از ورق گالوانیزه، آلومینیوم، پلاستیک و یا پلی یورتان انتخاب شود. به عنوان مثال برای محیط های صنعتی اغلب از کانال گرد استفاده می شود چراکه یکی از معایب استفاده از کانال چهارگوش، ایجاد سر و صدا می باشد که استفاده از در محیط های صنعتی باعث تشدید آلودگی صوتی در این اماکن می شود. از سوی دیگر استفاده از ورق گالوانیزه برای شرایط محیطی مرطوب اصلا توصیه نمی شود زیرا این ورق در مقابل رطوبت مقاومت خوبی ندارد و به مرور زمان زنگ زنده و پوسیده می شود. از این رو باید با بررسی شرایط محیط، بهتری شکل و جنس را برای ساخت کانال هوا انتخاب کرد.

×

پشتیبانی شرکت

× - تماس با شرکت با واتس اپ و تلفن